עושים סדר: סוגי השרשראות הפופולריות ביותר

שרשראות פנינים

שרשרת צ’וקר, גורמט, שרשרת פנינים או שרשרת תליון דקיקה- אם אוסף השמות הזה גורם לכן להרגיש אבודות אתן לא לבד. התכנסנו כאן כדי לעשות סדר במגוון השרשראות הקיימות באתר של שני יעקבי ולתת לכן כלים לבחור את הפריט שישדרג בשניות גם לוק המורכב מג’ינס וגופיה.

שרשראות חלקות או שרשראות בלי תליון

 אחד הדברים הבולטים בעיצוב מינימליסטי הוא התמקדות במראה נקי, מיעוט חומרים ויצירה מדויקת המדברת בעד עצמה. התפיסה הזו הייתה הקו המנחה בשרשראות בקטגוריית שרשראות בלי תליון , המאגדת שרשראות בעוביים ובמרקמים משתנים, שיעשו את העבודה בדיוק כפי שהן. השרשראות משקפות מגוון סגנונות של חוליות ביניהן גדולות ורחבות, קטנות ומאורכות או מבליטות מראה גורמט, שרשרת בצורה עבה ושטוחה ועוד. היתרון בשרשראות הנקיות הוא שניתן לצרף להן תליון או לענוד אותן כפי שהן ולשמור על מראה מינימליסטי ונקי.

שרשראות חלקות

שרשראות כפולות

איך משלבים שרשראות מסוגים שונים באופן מושלם?  קטגוריית שרשראות כפולות של שני יעקבי מספקת מענה מדויק לצורך הזה וכוללת הצעות מתוקתקות המשלבות בין שרשראות באורכים שונים ומסוגים אחרים. האופציות הפופולאריות בקטגוריה הן שילוב בין שרשראות נקיות לשרשראות עם תליון כדוגמת מטבע רומי או פנינת מים מתוקים. לצידן קיימים דגמים נועזים יותר של שילוב בין 2 שרשראות עם תליון כדוגמת תליון פנינה ותליון עם חריטת ורד.

שרשראות כפולות

 שרשראות צ’וקר

בעוד שרוב השרשראות שלכולנו יש בקופסת התכשיטים הן תוספת קלאסית להופעה, שרשראות צ’וקר הן כבר סיפור אחר לחלוטין. שרשראות הצ’וקר (קולר) שהפכו לאחד הטרנדים הרותחים בשנים האחרונות, הן שרשראות קצרות, אשר אמורות להתמקם בתחתית הצוואר ולהיצמד אליו. בזכות המיקום המיוחד שלהן הן מאירות את הפנים ומדגישות אותן ויש שיגידו שהצ’וקרים הפופולארים מפנינים הם ממש כמו שרשרת פנסים זעירים, שמאירה את הפנים ברכות. שרשראות הצ’וקר בקולקציה הנוכחית הן רומנטיות ועדינות המבליטות חרוזים, פנינים ופרפרים וניתן לשלבן בקלות עם כל אחת מהשרשראות בקטגוריות השונות שלנו.

שרשראות צ׳וקר

 

שרשראות קריסטלים

 אוהבת שרשראות במראה מנצנץ אבל רוצה לשמור על מראה קליל וטרנדי? ברוכה הבאה לקטגוריית שרשראות קריסטל של שני יעקבי. אבני הקריסטל מאופיינות במראה גבישי עם צורה וצבע משלהם ולכן הן מעניקות לתכשיט מראה ייחודי. שרשראות הקריסטל הן אופציה אידיאלית ליצירת מראה מנצנץ אך לא כבד מידי. אבני הקריסטל יכולות להשתבץ בשרשראות במגוון דרכים כמו למשל עלים עדינים לאורך השרשרת (חפשו את שרשרת רז שלנו), כתליון עדין ונקי למראה או לצד חרוזים ואבני חן המרכיבים את השרשרת כולה.

שרשראות קריסטלים

 סט שרשראות

אם את נוטה להתלהב משילובי שרשראות של אחרות אבל מרגישה שכשאת משלבת בעצמך משהו פשוט לא עובד, כדאי שתכירי את קטגוריית הסטים שלנו. בקטגורייה זו תוכלי למצוא מגוון סטים של שרשראות המציעים שילובים של 3-4 שרשראות שונות היוצרות מראה שלם ומדויק. המגוון בקולקציית הסטים הוא מאוד עשיר ונע בין סט שרשראות מוזהב ודומיננטי הכולל שרשרת עם תליון עדין עם חריטת פני אישה, לשרשרת שטוחה ולשרשרת דקיקה למגוון שילובים הכוללים הצעות עם תליוני פנינה, ורד ועוד.

השילובים בקולצקיית הסטים נרקחו מתוך מחשבה רבה, כך שישדרגו כל הופעה המבוססת על טישירט או גופייה פשוטה.

שרשראות פנינים

הפנינים הן קלאסיקה על זמנית שזוכה להתעוררות מחודשת בשנים האחרונות. הבשורה: לא עוד שרשראות פנינים  סימטריות ששמורות לאירועים מיוחדים ועוברות בירושה במשפחה, אלה פנינים המשולבות בשרשראות קלילות וטרנדיות, בגדלים ובגוונים שונים, בשזירה מפתיעה לצד חרוזים צבעוניים, כעיטורים על שרשראות זהב או הדוקות לצוואר בצ’וקר טרנדי. בקולקציה הנוכחית של שני יעקבי תוכלו למצוא מגוון שרשראות המשלבות פנינים בצורות שונות: החל משרשרת ג’נר הפופולארית שחציה פנינים וחציה גורמט מוזהב עדין ועד לשרשרת מרי הוינטג’ית, אשר מתכתבת עם הטרנד באמצעות תליון פנינה עדין ורומנטי. חדשות בתחום ורוצות ללמוד עוד על בחירת פנינים בדרך הנכונה? הכנו עבורכן כתבה שתרכז את כל המידע שצריך לדעת.

שרשראות פנינים

 איזה סוג שרשרת יתאים לך?

התבלבלת מכל האפשרויות? הנה כמה קריטריונים שכדאי לקחת בחשבון דקה לפני שאתן בוחרות שרשרת חדשה.

התאמה לבגדים

אפשרויות שילוב הבגדים והתכשיטים הן אינסופיות, והיום יותר מתמיד הטרנדים העדכניים מעודדים שבירת מוסכמות ויצירת שילובים קונטרסטיים ומעוררי עניין. כך למשל אנחנו ממליצות על שילוב של חולצת ג’ינס עם שרשרת פנינים זוהרת או לחלופין על ענידת שרשרת זהב דקיקה ובסיסית עם שמלת ערב אלגנטית. הכלל הוא שאין כללים ולכו פשוט עם מה שנראה לכם נכון לאותו הרגע.

התאמה לאירוע

 איזה שרשרת כדאי לענוד לדייט ראשון? האם שרשרת פנינים תתאים למפגש חברים בחוף הים? בגדול, כדי להימנע ממראה ‘לבוש מידי’ או ממראה שאינו מכבד את המעמד. אנחנו ממליצות להבין מה אופי האירוע אליו את מתכוונת להגיע לפני שאת מתאבזרת: אם מדובר באירוע באווירה קלילה ולא מחייבת מידי הימנעי מתכשיטים במראה מחויט עם תליונים כבדים. לחילופין אם את מגיעה לארוחת ערב חגיגית ויוקרתית זה הזמן להשקיע להתקשט בסט שרשראות מהודר.

התאמה לשאר התכשיטים שבחרת לענוד

 בבחירת שרשראות עוד דבר שכדאי לקחת בחשבון הוא התאמה לשאר התכשיטים שעלייך כדוגמת העגילים, הטבעות והצמידים שלך, במיוחד אם מדובר בכאלה שאת לא מורידה אף פעם. אם שואלים אותנו אנחנו בעד שילובים אקלקטיים ולכן ממליצות לשלב שרשראות כסף עם צמידי זהב וטבעות כסופות עם שרשראות זהב מנצנצות.

לסיכום

שרשראות הן תוספת מעולה להופעה ויכולת להוסיף קריצה טרנדית/ קלאסית/ רומנטית/ נועזת או כל דבר אחר. העצה שלנו היא ללכת על אופציות שיתאימו לאופי שלך- אם את אוהבת ליצור מראה בעל נוכחות חזקה חפשי את השרשראות העבות והמקושטות, אם את חובבות לוק עדין ושקט- יש מצב שדגמים נקיים ונטולי תוספות או שילובים דרמטיים יהיו הבחירה עבורך. כך או כך, אנחנו בטוחות שבאתר ובסניפים של שני יעקבי תמצאי את האופציה הכי נכונה עבורך.

המידע המופיע בבלוג זה מבוסס על דעתנו בלבד ואין לראות בו המלצה או התחייבות  🙂

היכנסו לכאן כדי לדעת איך בוחרים את מידת השרשרת הנכונה