שאלות ותשובות

הזמנות

מהם אמצעי התשלום דרכם ניתן לשלם?

ניתן לשלם בכרטיסי אשראי: Visa, ישראכרט, American Express, MasterCard, או באמצעות PayPal.

יש לי קופון הנחה, איפה להקליד אותו?

את קופון ההנחה מעדכנים בעמוד התשלום. נכנסים ל"סל קניות", בצד שמאל מעל סיכום ההזמנה מופיע השדה בו מזינים את קוד ההנחה, לאחר מכן מקליקים על "החל קופון" לעדכון המחיר הסופי. 

איך מזמינים באתר?

ההזמנה באתר שלנו קלה וידידותית!

שלב 1 - בוחרים את המוצרים שאהבתם ומוסיפים אותם לסל הקניות

שלב 2 - נכנסים ל"סל קניות":

  • מוודאים שכל הפריטים שבחרנו מופיעים בסל (מומלץ לוודא גם כמות מכל מוצר)  
  • קופון הנחה - במידה ויש ברשותכם קוד יש להזין אותו בשדה "קוד קופון" ולהקליק על "החל קופון" לעדכון המחיר הסופי.
  • בוחרים סוג משלוח:
    • איסוף עצמי
    • דואר רשום
    • שליח עד הבית   
    • הזמנות מעל 350 ש"ח נהנות ממשלוח חינם עד הבית!
  • מקליקים על "מעבר לקופה"

שלב 3

  • מזינים את פרטי החיוב וכתובת למשלוח
  • בוחרים אמצעי תשלום [כרטיס אשראי או PayPal]
  • מאשרים את תנאי השימוש
  • מקליקים על "אשר הזמנה"

שלב 4 - בהתאם לאמצעי התשלום שבחרנו משלימים את ההזמנה באמצעות הזנת פרטי אשראי או PayPal ← מאשרים תשלום ← מקבלים מייל אישור הזמנה ומתרגשים 🙂

האם ניתן להחליף מוצר שקניתי?

ניתן להחליף פריטים שנרכשו באתר עד 14 יום מיום קבלת הפריט, בדואר חוזר או בחנות שלנו, בתנאי שלא נעשה בהם שימוש וכנגד קבלה או פתק החלפה.
פריטים שנרכשו במבצע או בקטגוריית הסייל ניתנים להחלפה בתוך שבוע מיום קבלתם.

 כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באחת מהדרכים הבאות:

  • עמוד הפייסבוק
  • טלפון לבירורים והזמנות: 050-4439344
  • אימייל ליצירת קשר: info@shanijacobi.com   

למידע מלא על החלפות והחזרות היכנסו לקישור >>

האם יש לכם אריזות מתנה?

בטח, כל המוצרים שלנו נשלחים אליכם מראש באריזת מתנה מוכנים לרגש!
למשקיענים אפשרות להוסיף כרטיס ברכה במעמד ההזמנה בעלות של 15 ש"ח - כל שעליכם לעשות זה לבחור את כרטיס הברכה המתאים לאירוע ולצרף את הברכה הרצויה בהערות.

האם יש צורך להירשם לאתר כדי לבצע בו הזמנה?

לא, ניתן לבצע הזמנה ללא כל הרשמה מוקדמת.

איך יודעים שההזמנה התקבלה?

לאחר השלמת הרכישה באתר ישלח לדוא"ל שלכם מייל אישור עם מספר הזמנה וסיכום הרכישה.

מהי מדיניות החלפות והחזרות של המוצרים באתר?

לקריאת מדיניות ביטולים / החלפות / החזרות לחצו כאן

האם הרכישה באתר מאובטחת?

הרכישה באתר שלנו מאובטחת ב-100%  ועומדת בתקני אבטחת המידע הגבוהים ביותר [SSL], כך שפרטי כרטיס האשראי שלכם מוצפנים ולא ניתנים לאיתור או שחזור על ידי גורם שלישי.

טיפ: איך אתם תוכלו לוודא שהאתר שלנו באמת מאובטח? בקלות!

כל שעליכם לעשות זה לבדוק שבשורת הכתובת של האתר מופיע אייקון של מנעול סגור עם הכיתוב "מאובטח" בצבע ירוק. עוד סממן לאתר מאובטח הוא הימצאות HTTPS בראשית כתובת האתר (S = Secure)

משלוחים

תוך כמה זמן אקבל את הפרטים שהזמנתי?

הזמנתכם תישלח בין 1-3 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה ותגיע אליכם בהתאם לזמני השילוח התואמים את סוג המשלוח בו בחרתם:

  • דואר רשום - עד 14 ימי עסקים
  • שליח עד הבית - עד 3 ימי עסקים
  • איסוף עצמי - עד 3 ימי עסקים 

בכל מקרה תקבלו עדכון שהזמנתכם מוכנה ונשלחה.

האם אתם עושים משלוחים לחול

כן, אנחנו עושים משלוחים לכל העולם!
הזמנתכם תישלח בין 1-3 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה ותגיע אליכם עד 14 ימי עסקים. אנו שולחים את ההזמנות עם מספרי מעקב המאפשרים לכם לבדוק את סטטוס המשלוח בכל רגע.

האם אפשר להזמין באתר ולבוא לקחת?

במידה ובחרתם באפשרות של איסוף עצמי מהחנות שלנו בדיזנגוף סנטר, יישלח אליכם אישור למייל כאשר ההזמנה שלכם תגיע לחנות ואז תוכלו לגשת לאסוף אותה. במידה ולא קיבלתם אישור ניתן ליצור קשר באמצעות הווטסאפ 050-4439344.

האם השליחים מתקשרים כדי לתאם את הגעתם?

בוודאי, תיאום המשלוח מתבצע על ידי חברת המשלוחים טלפונית או בסמס.
לאחר התיאום נשלחת הודעת סמס עם פרטי השליח שיגיע אליכם לצורך מעקב.
השליחויות מתבצעות בין השעות 9-17 לכן אנו ממליצים לתאם את המשלוח למקום בו אתם נמצאים בשעות אלו.

אחריות וחומרים

אלרגיה למתכות

במידה ואת סובלת מרגישות למתכות כאלו ואחרות אנו ממליצים להתייעץ איתנו לפני ביצוע הזמנה, נשמח לעזור!

כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באחת מהדרכים הבאות:

  • עמוד הפייסבוק
  • טלפון לבירורים והזמנות: 050-4439344
  • אימייל ליצירת קשר: info@shanijacobi.com   
האם יש אחריות למוצרים באתר?

כל התכשיטים שלנו מגיעים עם אחריות מלאה למשך שנה!
האחריות כוללת: תיקון וציפוי מחדש.
יש לשמור על תעודת האחריות על מנת להציגה במקרה הצורך.
האחריות אינה תקפה במקרים של שריטות ושברים שנוצרו עקב שימוש לא סביר ובלאי טבעי.

כיצד ניתן לשמור על התכשיט?

כל הזמנה נשלחת עם הוראות טיפול התואמות לפריטים שהזמנתם, במידה וחסר לכן מידע נשמח לענות על כל שאלה בדף הפייסבוק שלנו או בוואטסאפ: 050-4439344

האם ניתן להרטיב את התכשיטים?

על מנת לשמור על התכשיטים לאורך זמן אנו ממליצים שלא להביאם במגע עם מים, ים, חומרי ניקיון, בשמים וכדומה.

מאילו חומרים עשויים התכשיטים?

התכשיטים שלנו עשויים פליז בציפוי איכותי של זהב או כסף לבחירה.
בנוסף, אנו מציעים גם סדרות של תכשיטים שעשויים כסף 925. מידע אודות החומרים מהם עשוי כל פריט ניתן למצוא באתר בתיאור של כל פריט.

כללי

כיצד ניתן להתעדכן על מבצעים מיוחדים בשני יעקובי

הדרך הטובה ביותר להישאר מעודכנים במבצעים הכי שווים שלנו היא להירשם לניוזלטר שלנו כאן

בנוסף אפשר לעקוב אחרינו בפייסבוק ובאינסטגרם [לינקים]

האם אתם מפנקים את הלקוחות שלכם?

ברור! אנו מפנקים בהטבות, הנחות ופעילויות נושאות פרסים לאורך כל השנה וביום המיוחד שלך גם מפתיעים עם מתנה קטנה וחמודה 🙂 להרשמה יש למלא את הפרטים כאן

יש לי שאלה לגבי מוצר, למי אני פונה?

כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באחת מהדרכים הבאות:

  • עמוד הפייסבוק
  • טלפון לבירורים והזמנות: 050-4439344
  • אימייל ליצירת קשר: info@shanijacobi.com  
האם יש לשני יעקובי חנות מחוץ לאינטרנט?

בטח שכן!
נשמח לראותכןם בחנות הדגל שלנו בדיזנגוף סנטר (מול ZARA), 
כתובת: דיזנגוף 50, ת"א.

איך אדע שהמידה של הצמיד מתאימה לי?

מידות הצמידים מופיעות בתיאור הפריט באתר. במידה ויש צורך במידה אחרת: קטנה יותר או גדולה יותר יש לברר עם שירות הלקוחות שלנו אם ניתן לבצע שינוי מידה בצמיד הרצוי, במידה וכן שירות הלקוחות שלנו יסייע לכם לבצע את ההזמנה עם שינוי המידה.

איך אדע איזו מידת טבעת תתאים לי?

בקלות וביעילות!

בייחוד בשביל זה כתבנו את המדריך שלנו, באמצעותו תוכלי למדוד כל אצבע ולהזמין לה טבעת בהתאם 🙂
מדריך למדידת גודל טבעת

האם יש מכירה גם לחנויות בסיטונאות?

אנו מספקים תכשיטים לחנויות ובוטיקים בארץ ובחול ונשמח לבדוק את האפשרות לעבוד יחד איתך. ליצירת קשר וקבלת מידע נוסף יש לפנות לטלפון 050-4439344 או באמצעות המייל shani@shanijacobi.com