שאלות ותשובות

הזמנות

מהם אמצעי התשלום דרכם ניתן לשלם?

ניתן לשלם בכרטיסי אשראי: Visa, ישראכרט, American Express, MasterCard, או באמצעות PayPal.

יש לי קופון הנחה, איפה להקליד אותו?

את קופון ההנחה מעדכנים בעמוד התשלום. נכנסים ל"סל קניות", בצד שמאל מעל סיכום ההזמנה מופיע השדה בו מזינים את קוד ההנחה, לאחר מכן מקליקים על "החל קופון" לעדכון המחיר הסופי. 

איך מזמינים באתר?

ההזמנה באתר שלנו קלה וידידותית!

שלב 1 - בוחרים את המוצרים שאהבתם ומוסיפים אותם לסל הקניות

שלב 2 - נכנסים ל"סל קניות":

  • מוודאים שכל הפריטים שבחרנו מופיעים בסל (מומלץ לוודא גם כמות מכל מוצר)  
  • קופון הנחה - במידה ויש ברשותכם קוד יש להזין אותו בשדה "קוד קופון" ולהקליק על "החל קופון" לעדכון המחיר הסופי.
  • בוחרים סוג משלוח:
    • איסוף עצמי
    • דואר רשום
    • שליח עד הבית   
    • הזמנות מעל 350 ש"ח נהנות ממשלוח חינם עד הבית!
  • מקליקים על "מעבר לקופה"

שלב 3

  • מזינים את פרטי החיוב וכתובת למשלוח
  • בוחרים אמצעי תשלום [כרטיס אשראי או PayPal]
  • מאשרים את תנאי השימוש
  • מקליקים על "אשר הזמנה"

שלב 4 - בהתאם לאמצעי התשלום שבחרנו משלימים את ההזמנה באמצעות הזנת פרטי אשראי או PayPal ← מאשרים תשלום ← מקבלים מייל אישור הזמנה ומתרגשים 🙂

האם ניתן להחליף מוצר שקניתי?

ניתן להחליף פריטים שנרכשו באתר עד 14 יום מיום קבלת הפריט, בדואר חוזר או בחנות שלנו, בתנאי שלא נעשה בהם שימוש וכנגד קבלה או פתק החלפה.
פריטים שנרכשו במבצע או בקטגוריית הסייל ניתנים להחלפה בתוך שבוע מיום קבלתם.

כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו במייל info@shanijacobi.com
יש לציין מספר הזמנה ופירוט של מה תרצו לבצע

למידע מלא על החלפות והחזרות היכנסו לקישור >>

 
האם יש לכם אריזות מתנה?

בטח, כל המוצרים שלנו נשלחים אליכם מראש באריזת מתנה מוכנים לרגש!
למשקיענים אפשרות להוסיף כרטיס ברכה במעמד ההזמנה בעלות של 15 ש"ח - כל שעליכם לעשות זה לבחור את כרטיס הברכה המתאים לאירוע ולצרף את הברכה הרצויה בהערות.

האם יש צורך להירשם לאתר כדי לבצע בו הזמנה?

לא, ניתן לבצע הזמנה ללא כל הרשמה מוקדמת.

איך יודעים שההזמנה התקבלה?

לאחר השלמת הרכישה באתר ישלח לדוא"ל שלכן מייל אישור עם מספר הזמנה וסיכום הרכישה.
במידה ולא מצאתן, יש לבדוק בתיקיית קידום המכירות או תיקיית הספאם בחשבון המייל. 

 
מהי מדיניות החלפות והחזרות של המוצרים באתר?

לקריאת מדיניות ביטולים / החלפות / החזרות לחצו כאן

האם הרכישה באתר מאובטחת?

הרכישה באתר שלנו מאובטחת ב-100%  ועומדת בתקני אבטחת המידע הגבוהים ביותר [SSL], כך שפרטי כרטיס האשראי שלכם מוצפנים ולא ניתנים לאיתור או שחזור על ידי גורם שלישי.

טיפ: איך אתם תוכלו לוודא שהאתר שלנו באמת מאובטח? בקלות!

כל שעליכם לעשות זה לבדוק שבשורת הכתובת של האתר מופיע אייקון של מנעול סגור עם הכיתוב "מאובטח" בצבע ירוק. עוד סממן לאתר מאובטח הוא הימצאות HTTPS בראשית כתובת האתר (S = Secure)

משלוחים

תוך כמה זמן אקבל את הפרטים שהזמנתי?

הזמנתכם תישלח בין 1-4 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה ותגיע אליכם בהתאם לזמני השילוח התואמים את סוג המשלוח בו בחרתם:

  • שליח עד הבית - עד 8 ימי עסקים מיום המשלוח
  • איסוף עצמי - עד 3 ימי עסקים מיום המשלוח

בכל מקרה תקבלו עדכון שהזמנתכם מוכנה ונשלחה ועם ההזמנה תקבלו מספר מעקב משלוחים

האם אתם עושים משלוחים לחול

כן, אנחנו עושים משלוחים לכל העולם!
הזמנתכם תישלח בין 1-4 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה ותגיע אליכם עד 14 ימי עסקים. אנו שולחים את ההזמנות עם מספרי מעקב המאפשרים לכם לבדוק את סטטוס המשלוח בכל רגע.

האם אפשר להזמין באתר ולבוא לקחת?

בטח שכן! ניתן לבחור בעת ההזמנה באתר באיסוף עצמי מאחד הסניפים שלנו 🙂
השירות ללא עלות כמובן.
קניון איילון - כניסת שער איילון קומת קרקע מול מנגו
דיזינגוף סנטר - בניין A קומה ראשונה צמוד לסליו (מול זארה)
קניון עזריאלי תל אביב - קומה שנייה צמוד לנייקי

שעות הפעילות בסניפים הן בימים א-ה בין 9:30 ל21:00
בימי ו' בין 9:30 ל15:00

האם השליחים מתקשרים כדי לתאם את הגעתם?

בוודאי, תיאום המשלוח מתבצע על ידי חברת המשלוחים טלפונית או בסמס.
לאחר התיאום נשלחת הודעת סמס עם פרטי השליח שיגיע אליכם לצורך מעקב.
השליחויות מתבצעות בין השעות 9-17 לכן אנו ממליצים לתאם את המשלוח למקום בו אתם נמצאים בשעות אלו.

אחריות וחומרים

אלרגיה למתכות

במידה ואת סובלת מרגישות למתכות כאלו ואחרות אנו ממליצים להתייעץ איתנו לפני ביצוע הזמנה, נשמח לעזור!

כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באחת מהדרכים הבאות:

  • עמוד הפייסבוק
  • טלפון לבירורים והזמנות: 050-4439344
  • אימייל ליצירת קשר: info@shanijacobi.com   
האם יש אחריות למוצרים באתר?

כל התכשיטים מגיעים עם שנה אחריות על הציפוי. יש לשמור על תעודת האחריות על מנת להציגה במקרה הצורך. האחריות אינה כוללת אבדות, שברים, שריטות וקרעים.

כיצד ניתן לשמור על התכשיט?

על מנת לשמור על התכשיטים והציפוי שלהם אנחנו ממליצים שלא להביא אותם במגע עם מים, בשמים, חומרי ניקוי וכו.
לשמור עליהם במקום פתוח יבש ולא בקופסאות או במקום עם לחות.

מאילו חומרים עשויים התכשיטים?

התכשיטים שלנו עשויים פליז בציפוי איכותי של זהב או כסף לבחירה.
בנוסף, אנו מציעים גם סדרות של תכשיטים שעשויים כסף 925. מידע אודות החומרים מהם עשוי כל פריט ניתן למצוא באתר בתיאור של כל פריט.

כללי

כיצד ניתן להתעדכן על מבצעים מיוחדים בשני יעקובי

הדרך הטובה ביותר להישאר מעודכנים במבצעים הכי שווים שלנו היא להירשם לניוזלטר שלנו כאן

בנוסף אפשר לעקוב אחרינו בפייסבוק ובאינסטגרם 

 
האם יש לכם מועדון לקוחות ?

ברור! אנחנו מפנקות בהטבות, הנחות וביום המיוחד שלך גם מפתיעים עם מתנה קטנה וחמודה 🙂

להרשמה יש למלא את הפרטים כאן

יש לי שאלה לגבי מוצר, למי אני פונה?

נשמח לסייע ! אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו באחת מהדרכים הבאות:

 
האם יש לשני יעקובי חנות מחוץ לאינטרנט?

בטח שכן! נשמח לראותכן בסניפים שלנו 🙂
ב• דיזנגוף סנטר, תל אביב - בניין A, קומה 1 צמוד לסליו
• קניון עזריאלי, תל אביב - קומה 2, צמוד לנייקי
• קניון איילון, רמת-גן - כניסת שער איילון צמוד למנגו

שעות הפעילות בסניפים הן בימים א-ה בין 9:30 ל21:00
בימי ו' בין 9:30 ל15:00

 
איך אדע שהמידה של הצמיד מתאימה לי?

מידות הצמידים מופיעות בתיאור הפריט באתר , במידה ויש צורך במידה אחרת: קטנה יותר או גדולה יותר יש לברר עם שירות הלקוחות שלנו אם ניתן לבצע שינוי מידה בצמיד הרצוי, במידה וכן שירות הלקוחות שלנו יסייע לכם לבצע את ההזמנה עם שינוי המידה.

איך אדע איזו מידת טבעת תתאים לי?

בקלות וביעילות!

בייחוד בשביל זה כתבנו את המדריך שלנו, באמצעותו תוכלי למדוד כל אצבע ולהזמין לה טבעת בהתאם 🙂
מדריך למדידת גודל טבעת