מדריך מידות שרשראות

שרשרת באורך בינוני של שני יעקובי

כל אחת מאיתנו יודעת ששרשראות נכונות יכולות להיות הפריט המדויק שיסגור לנו את האאוטפיט למשרד, ללימודים או את הלוק שלנו ליציאה עם החברות בערב. אבל מעבר לנראות של השרשרת ולמחשבה אם היא מתאימה לבגדים, אנחנו צריכות להתאים את האורך שלה למראה שלנו,  לעומק המחשוף ולמבנה הפנים שלנו. אם כך, אילו מידות שרשראות קיימות אצלנו בחנויות או באתר ואיך נדע לבחור את השרשרת שהכי מתאימה לנו? הינה כל מה שחשוב לדעת.

אילו אורכי שרשראות קיימים?

באתר ובחנויות שלנו תוכלי למצוא שרשראות בגדלים  ואורכים שונים, כל אחת מציעה סטייל שונה ומשפיעה על הלוק שלנו בצורה מסוימת. הינה 4 סוגי השרשראות הכי מבוקשים שכל אחת מאיתנו חייבת להכיר:

צ’וקר

שרשרת צ’וקר, שחזרה אלינו הישר משנות ה-90, היא שרשרת צמודה העוטפת את הצוואר בבסיסו וצמודה אליו. לרוב אורך השרשרת יהיה סביב 35 ס”מ,ולרוב יהיה לה גם שרשרת הארכה של מספר ס”מ נוספים שיאפשרו לך לשחק קצת עם האורך ולדייק את המיקום שלה.

זאת שרשרת שתוסיף ללוק שלכן טרנדיות ושיק היסטרי וכמובן תדגיש מאוד את אזור הצוואר שלכן. שרשרת מסוג זה תתאים בעיקר לנשים בעלות פנים מאורכות ואובליות ובעלות צוואר ארוך וצר, ופחות לנשים מלאות בעלות צוואר קצר ועבה, משום שהשרשרת מדגישה את הצוואר ומייצרת מראה קצר עוד יותר. כמו כן שרשראות צ’וקר יכולות להתאים מאוד לחולצות סטרפלס ולחולצות עם מחשוף עמוק.

שרשרת צ'וקר של שני יעקובי

שרשרת קצרה

זאת תהיה שרשרת באורך קצת יותר ארוך משרשרת הצ’וקר, ידועה בחו”ל בשם שרשרת פרינסס והאורך שלה לרוב מתחיל ב-40 ס”מ, לרוב גם לשרשרת קצרה תתווסף שרשרת הארכה של מספר ס”מ שתאפשר לך לשחק ולדייק את השרשרת.
שרשרת שכזו תנוח בקלילות על הצוואר, קצת מתחת לעצמות הבריח, והיא תתאים מאוד ללוקים יום יומיים שונים וגם ללוקים מוקפדים לערב.
אורך שרשרת שמעולה לשלב עם שרשראות נוספות ארוכות יותר ליצירת מראה שכבות מהמם.
אלו שרשראות שיכולות להתאים למבני צוואר שונים, ולכן זהו אורך שרשראות מאוד מבוקש ופופולארי.

שרשרת קצרה של שני יעקובי

שרשרת באורך בינוני

שרשרת באורך בינוני, ולרוב אורכה יהיה 45 ס”מ עד 50 ס”מ. שרשראות כאלו לרוב יהיו מונחות על הגוף קצת מעל קו החזה, כמו שרשראות פרחי בר שונות שיכולות להתאים לכל לוק, והן נחשבות לאופציה הקלאסית והעל זמנית למידת שרשרת שתתאים לכל אחת.
שרשראות באורך כזה יתאימו מאוד לנשים בעלות מבנה רחב מעט וחזה גדול, וכך ידגשו את החלק העליון ויחמיאו מאוד.

שרשרת באורך בינוני של שני יעקובי

שרשרת ארוכה

שרשרת ארוכה תהיה לרוב שרשרת שהאורך שלה יגיע ל-50 ועד ל-60 ס”מ. בדרך כלל אלו שרשראות שיגיעו לנו עד מתחת לחזה.
שרשראות שכאלו יוסיפו ללוק שלכן מגע של דרמה והן יכולות להתאים מאוד בשילוב שרשראות קצרות כדי ליצור לוק שכבות עמוס למראה טרנדי ומלא סטייל.

שרשרת ארוכה של שני יעקובי

איך תדעו לבחור את מידת השרשרת הנכונה לכן?

אפשרות אחת היא לקחת שרשרת קיימת שיש לך ושאת אוהבת את האורך שלה ולמדוד אותה עם סרט מידה. אפשרות נוספת ומאוד מומלצת לבחור את מידת השרשרת הנכונה שתתאים לכן היא באמצעות הגעה לאחד הסניפים שלנו. בסניף תוכלו לנסות ולמדוד על עצמכן את השרשרת שתרצו לקנות, כדי לראות כמה היא מתאימה למבנה ולאורך הצוואר שלכן.

התחשבו תמיד בסוג השרשרת, באורך שלה, בצורת הפנים, במבנה הגוף ובאלמנטים נוספים בשרשרת, זאת משום ששרשראות ללא תליון יכולות להיראות קצרות יותר משרשראות עם תליון, מהסיבה שתליון לרוב יכול להיות מעט כבד יותר וימשוך את מרכז השרשרת כלפי מטה מה שיכול להאריך אותה דווקא.
כמו כן, אם תרצו לשלב גדלים שונים של שרשראות תוכלו פשוט לענוד סט שרשראות שלרוב יהיה מורכב משרשרת קצרה, בינונית ושרשרת ארוכה יותר. סט שרשראות שמורכב משרשרת ללא תליון, שרשת צ’וקר ושרשרת ארוכה יכול להשתלב יפה בכל לוק ובעיקר בלוקים יום יומיים שאתן מרגישות שנראים פשוטים מידי.
כדי להתאים את הלוק עד הסוף, תוכלו להשתמש בשרשרת הארכה, שמאפשרת לנו משחק עם אורך השרשרת כך שתוכלו להתאים כל שרשרת למבנה הגוף ולמבנה הפנים שלכן בדיוק.

שרשרת של המעצבת שני יעקובי

שרשרת הארכה

לאחרונה יצרנו פריט מושלם שנקרא שרשרת הארכה. זו למעשה שרשרת (קיימת בשני אורכים לבחירה) שניתן לחבר לרוב השרשראות הקיימות באתר באמצעות סוגר קליפס ומאפשר תוספת הארכה משמעותית לשרשרת קיימת ונותן לך לדייק את השרשרת בצורה טובה עוד יותר לכל לוק!

לסיכום

בחירה של מידת השרשרת הנכונה חשובה לקבלת לוק מאוזן ושלם. לפני שתבחרו את השרשרת שלכן, עליכן לבדוק כי המידה שלה מתאימה למבנה גופכן ולמבנה הפנים שלכן. שרשראות באורכים שונים יכולות להתאים ללוקים שונים שתבנו לעצמכן בהתאם לאירוע שאליו אתן מתכוננות ולקוד הלבוש שאליו אתן מתאימות את השרשרת. מדידה והתאמה נכונה של אורך השרשרת שתענדו יכול לעזור לכן להשלים לוק אלגנטי של ערב, לפלפל ולשדרג לוק יום-יומי לעבודה, או לעזור לכן לבטא את האופי והסגנון הייחודי שלכן.
מעוניינות לדעת כיצד למדוד מידת טבעת? היכנסו לאתר לכל הפרטים ולמידע נוסף.