סוגי עגילים ואיך תתאימי בשבילך את העגיל המושלם?

עגילים של שני יעקובי

עגילים הם אולי התכשיטים העדינים והקלאסיים ביותר שאפשר לבחור. אפשר למצוא מגוון גדול של סוגי עגילים, מעגילים עדינים ומינימליסטיים ועד לעגילים מיוחדים ומעוטרים. בעזרת העגיל הנכון תוכלו לסגור כל אאוטפיט, ולהוסיף גם ללוק הקלאסי והשקט ביותר עניין ותחכום. זה הזמן להכיר את סוגי העגילים הנפוצים ביותר לאוזניים שכל אחת חייבת בקופסת התכשיטים שלה. בסוף הבלוג כתבנו גם כמה מילים על סוגי סוגרים לעגיל, כך שתוכלו למצוא ולהתאים את העגילים המושלמים לכן!

סוגי עגילים לאוזניים

עגילים צמודים, עגילי חישוק, עגילים תלויים ואפילו עגילים ללא חור – יש כל כך אפשרויות שאפשר להתבלבל. אנחנו כאן כדי לעשות לכן סדר, הינה שבעה סוגי עגילים לאוזניים שאתן חייבות להכיר:

עגילים של שני יעקובי

עגילים צמודים

עגילים צמודים הם התכשיט המושלם למראה מהודק ומינימליסטי. הם משדרים אלגנטיות עדינה ומאופקת, מה שהופך אותם מתאימים לאירועים מזדמנים ורשמיים כאחד. הקרבה של עגילים צמודים לתנוך האוזן יוצרת מראה עדין וקלאסי. 

הפשטות והסגנון הנצחי שלהם הופכים אותם לבחירה פופולרית לכל אישה המחפשת אסתטיקה מעודנת ועל-זמנית. גם אם תבחרו בעגילים המעוטרים באבני חן או בפנינים, בעגילי בייסיק או בכל סוג אחר, עגילים צמודים הם תכשיט נפלא ליום-יום ולאירועים מיוחדים וחגיגיים. כמו כן, עגילים צמודים הם העגילים המושלמים לחיילות ויכולים להוסיף סטייל ואופי למדים שלכן.

עגילים צמודים של שני יעקובי

 

עגילי חישוק

עגילי חישוק הם אביזר נצחי ואייקוני שתמיד באופנה ומוסיף הרבה מאוד סטייל וחן כמעט לכל אאוטפיט. העגילים אופייניים כמובן בזכות צורת החישוק שלהם ואפשר למצוא אותם במגוון גדלים, מחישוקים קטנים ועדינים ועד לחישוקים גדולים ונועזים. סוגים רבים של עגילי חישוק יתאימו במידה רבה גם לאירועים רשמיים וגם ללוקים יום-יומיים. העיצוב הייחודי מאפשר להם לנוע בחופשיות בתנוך האוזן, לייצור תנועה ולמשוך תשומת לב לתווי הפנים. עגילי חישוק יכולים להגיע בחומרים ובגימור שונים, כולל זהב, כסף, ואפילו בעיטור של אבני חן או חריטות. בין בשילוב שמלה שחורה קטנה ובין בשילוב ג’ינס וטי שירט, עגילים אלו הם אביזר חובה למי שמחפשת מראה אופנתי.

עגילי חישוק של שני יעקובי

 

עגילים תלויים

עגילים תלויים הם תכשיט פופולרי המוסיף הרבה חן טבעי ומשתלב בצורה מהממת כמעט בכל לוק. שלא כמו עגילי חישוק, עגילים תלויים מגיעים בעיצוב שמתחיל בדרך כלל מתחת לתנוך האוזן, לרוב בתוספת תליון, אבן, פנינה או קריסטל המשתלשלים ממנו בחופשיות. עגילים תלויים מגיעים בסגנונות ובאורכים שונים, מעדינים וקטנים ועד לגדולים ונועזים מאוד. לעגילים אלו יש אין-סוף אפשרויות שיתאימו לכל סגנון ולכל אירוע, מיום רגיל בעבודה ועד לחתונה מרגשת. עגילים תלויים מושכים תשומת לב לפנים ולצוואר, ויוצרים אפקט בולט ומושך את העין.

עגילים תלויים של שני יעקובי

 

עגילים ללא חור

עגילים ללא חור הם אלטרנטיבה מצוינת למי שאין לה חורים באוזניים. עגילים אלו מגיעים בסגנונות ובעיצובים שונים ומציעים מגוון רחב של אפשרויות ללא חור. הפתרונות הנפוצים כוללים לרוב אפשרות של הידוק העגיל על האוזן ולעיתים קיימים גם סוג של עגילי אטבים או סוגרים מגנטיים המחזיקים את העגילים בצורה מאובטחת במקום, בלי צורך בחור בתנוך האוזן. אפשר למצוא עגילים ללא חור העשויים מחומרים שונים, כמו מתכת פליז, ואפשר לבחור טקסטורות ודוגמאות מלאות בסטייל מהמגוון באתר. זוהי בעצם דרך נוחה ליהנות מכל הסטייל והשדרוג האופנתי שעגילים מאפשרים, אם לאירועים מיוחדים או סתם ככה ליום עבודה, מבלי הצורך לנקב את תנוך האוזן.

סט עגילים של שני יעקובי

 עגילי מניפה

אין קלאסי ויפה כמו עגילי מניפה. עגיל מניפה הוא עגיל המורכב משני חלקים – חלק אחד הוא בעצם עגיל צמוד לאוזן, שיכול להגיע בשלל דוגמאות החלק השני הוא תוספת פלטה בצורת מניפה, שאפשר להשחיל על מוט העגיל הצמוד, כך שהיא תהיה בצד האחורי של התנוך. העגילים האלה יוצרים לוק מדויק, מיוחד והיסטרי. ואם יתחשק לכן לגוון מעט, תוכלו לחבר את הפלטה לעגילים צמודים אחרים שלכן ולקבל בכל פעם מראה אחר ומיוחד.

עגילי מניפה של שני יעקובי

עגילי הליקס

אחרי שדיברנו על סוגי עגילים לתנוך האוזן, הגיע הזמן שנדבר על עגילי הליקס – עגילים המיועדים לחלק העליון של הסחוס באוזן. עגילים סופר מגניבים המוסיפים הרבה חספוס וסטייל ללוק ויוצרים מראה שלם לאוזן, אם בחרתן להוסיף עגיל שמשלים את המראה של האוזן שכולה פנינים או שבחרתן להשלים עגיל כסף נוסף או שבכלל מתחשק לכן לשבור את כל הלוק של האוזן בעגיל הליקס שונה ובועט – מה שתרצו יעבוד. כמו עגילים לתנוך האוזן, תוכלו למצוא מגוון רחב של עגילי הליקס כמו חישוק, עגילים צמודים, עגילים תלויים, וגם בעגילי הליקס תוכלו למצוא עגילים ללא חור.

סט עגילים של שני יעקובי

סט עגילים

מתלבטות באיזה עגיל לבחור? דאגנו לכן! תוכלו למצוא באתר את סט העגילים שיתאים בדיוק בשבילכן. תוכלו למצוא סט עגילים בשלל דוגמאות וסוגים כמו סט המשלב עגילי חישוק, עגילים תלויים ועגילים צמודים, המשלב פנינים, קריסטלים או תליונים מיוחדים וסט עגילי שרשרת בעיצובים מקוריים. עם הסטים שלנו תוכלו לבחור ליצור לוק סימטרי בין האוזניים או להיפך, ליצור משחק בין הסוגים של העגילים והגדלים שלהם בין שתי האוזניים וכך להרכיב מראה ייחודי רק שלכן.

סטים בשני יעקובי

סוגי סוגרים לעגילים

הינה כמה סוגי סוגרים לעגילים שחשוב להכיר:

  • סוגר פרפר: הסוגר הנפוץ ביותר של עגילים. חלקי מתכת קטנים המחליקים על המחט של העגיל ויש להם שתי כנפיים המתקפלות שהמטרה שלהן היא לאבטח את העגיל למקומו. הם פשוטים לשימוש ולרוב לא נופלים מהמקום.
  • סוגר בורג: סוגרי בורג אחורי כוללים מחט הברגה וסוגר חיצוני המתברג עליה. הם מציעים סגירה בטוחה יותר וחזקה יותר מסוגרי פרפר ואידיאליים לעגילים יקרי ערך או כבדים יותר, מכיוון שהם ממזערים את הסיכון לנפילה של העגילים.
  • סוגר מנוף: לסוגרי מנוף יש מנגנון צירים המאפשר לעגיל להתנדנד לפתיחה ולסגירה. הם גם בטוחים לשימוש וגם קלים למדי לענידה.
  • סוגר קרס: סוגרי קרס משמשים בדרך כלל לעגילים תלויים או עגילי חישוק. הם נוחים למדי לפתיחה ולסגירה.
  • סוגר מגנטי: הפתרון הנפוץ ביותר לעגילים ללא חור. מגנט בחלק האחורי של אוזן המחזיק את העגיל בחלק הקדמי. מתאימים לעגילים קטנים ולא יתאים לעגילים כבדים.

 

לסיכום

אם כך, אלו היו הסוגים העיקריים והנפוצים ביותר של עגילים לאוזן. זה הזמן למצוא את העגיל המושלם באתר שקולע לטעם שלכן. מוזמנות להתייעץ איתנו בכל זמן ונשמח לעזור!