תכונות של מזלות – מה המזל שלך אומר עלייך?

תכונות של מזלות

האופי שלנו מזוהה עם המזל שלנו – או שאולי דווקא להיפך? מאז ומעולם אנשים נתנו משמעויות לכוכבים שבשמיים, ואחת מהן היא המזל האסטרולוגי המשויך לתאריך הלידה שלנו. מהם המאפיינים הבולטים של כל אחד מהמזלות? הכנו לכן כאן פירוט מקיף על גלגל המזלות, וגם יש לנו בשבילכן המלצות לשדרוג הסטייל בעזרת תכשיטי מזלות מהממים. שנתחיל?

מזל טלה מאפיינים

בני ובנות המזל הזה ידועים באומץ שלהם, ביכולת שלהם לרתום אחרים למאמץ משותף להגעת מטרות ובעצמאות המרשימה שלהם, ובשל כך מוערכים מאוד כמנהלים וכמובילים בצוות. מזל טלה מזוהה גם עם אהבה מלאת תשוקה ועם יכולת גבוהה לפתרון בעיות.

תכשיט למזל טלה

רוצה להתקשט בתכשיט מהמם שיראה לכולם שאת מזל טלה? את יכולה לרכוש שרשרת מזל טלה מהאתר שלנו – זוהי שרשרת תליון עדינה שעליה סמל המזל ושלושה כוכבים, ובצד השני של התליון כתוב Aries (מזל טלה באנגלית). השרשרת נהדרת כתכשיט יחיד לצוואר אך היא גם משתלבת נפלא עם שרשראות נוספות. אם את לא בחורה של שרשראות אלא דווקא של צמידים, את יכולה לרכוש צ’ארם מזל טלה מקולקציית המזלות שלנו, המתאים למגוון סוגים של צמידים.

 

מזל שור מאפיינים

התכונה שהכי מאפיינת מזל שור, ומתאימה מאוד לייצוג הסמלי של המזל, היא העקשנות הרבה שלהם. בני ובנות מזל שור הם גם חכמים מאוד, בעלי חוש הומור מפותח מאוד המסוגל לחדור גם את חומותיו של האדם הכועס ביותר, חרוצים מאוד ובעלי מוסר עבודה גבוה מאוד, נחושים ואופטימיים. מי שנולדו במזל שור הם בדרך כלל משפחתיים מאוד, נאמנים הן בפן הזוגי והן בפן הקרייריסטי, והם אף פעם לא חוששים לצאת להרפתקה חדשה.

תכשיט למזל שור

יש לנו תכשיטים לכל בת שור! את יכולה לרכוש באתר שלנו שרשרת מזל שור עשויה פליז ומצופה בכסף או זהב לבחירתך. בצידו האחד של התליון מצויר סמל המזל לצד שלושה כוכבים, ובצד השני חריטת השם הלועזי של המזל Taurus. אם את רוצה תכשיט קטן יותר עם סמל המזל שלך, מומלץ לרכוש צ’ארם מזל שור מבית שני יעקובי, שיכול להשתלב יפה בכל הצמידים או על אקססוריז אחרים.

מזל תאומים מאפיינים

מזל תאומים מזוהה עם היפראקטיביות מטורפת (יש שיגידו שיש לך כוח של שני אנשים), עם יכולת מדהימה להצחיק את כולם ולמשוך תשומת לב חיובית, ועם סקרנות חסרת גבולות. בטח אמרו לך לא פעם שאת ממש סבלנית, שאת נשמה טובה ושאת שמה לב לכל פרט קטן סביבך. מצד אחד את אשת מסיבות מטורפת, ומצד שני את גם אוזן קשבת טובה לכל מי שצריך או צריכה תמיכה ועזרה.

תכונות של מזלות

תכשיט למזל תאומים

לכל בת מזל תאומים המעוניינת לשדרג רבות את הסטייל שלה אנחנו נמליץ על שרשרת מזל תאומים מהממת, שיש עליה תליון עם סמל המזל שלכן וגם כיתוב לועזי של המזל (Gemini) בצד השני. מחפשת תכשיט שייתן סטייל עדין יותר? גם כאן אנחנו נסדר אותך בעזרת צ’ארם מזל תאומים שהוא מושלם לצמידים, לשרשראות ולכל האקססוריז שבמלתחה.

מזל סרטן מאפיינים

בנות מזל סרטן הן נאמנות ומלאות רגש והתלהבות, ואומרים עליכן שאתן מספרות הסיפורים הכי טובות בסביבה. את תמיד נושאת איתך יומן (דיגיטלי או פיזי) כי את הכי מסודרת שיש, לא מוותרת על מה שחשוב לך, וממש קשה לעצבן אותך. אין מישהו שעוקף אותך ברומנטיות (אולי מישהו אחר ממזל סרטן), והתקופות האהובות עלייך בשנה הן דווקא תקופות החגים השונות.

תכשיט למזל סרטן

כחובבת החגים את יודעת שאת צריכה להיות הכי שיקית שיש, ובשביל זה יש לנו שני מוצרים שישדרגו כל לוק שלך – שרשרת מזל סרטן עם הסמל שלך והכיתוב הלועזי של שם המזל המתאימה להיות תכשיט יחיד או כחלק מסט, או צ’ארם מזל סרטן שאת יכולה להוסיף לדש הבגד, לצמיד האהוב עלייך או לקלאץ’ שאת תמיד מסתובבת איתו.

מזל אריה מאפיינים

לא סתם המזל הזה קיבל את סמל האריה – בנות המזל האלו הן מנהיגות מלידה, בעלות אנרגייה ואומץ יוצאי דופן וכאלו שלא חוששות להילחם על מה שחשוב להן. אין מצב שנתפוס אותך מדוכאת והאופטימיות שלך מדבקת מאוד. את גם מתחבבת בקלות על הסביבה ונותנת אהבה בלי גבולות, ובדרך כלל אפשר למצוא אותך במסיבות גדולות באווירה מחשמלת (שאת כנראה יצרת).

תכשיט למזל אריה

קשה להיות גרנדיוזית ואנרגטית בלי התכשיטים המושלמים – שרשרת מזל אריה שיש עליה את סמל המזל ואת הכיתוב Leo תסגור לך את הלוק ותראה לכולם מי שולטת, ואם את בכל זאת רוצה משהו קטן יותר – צ’ארם מזל אריה בגודל של סנטימטר אחד בלבד יכול להצטרף לשרשראות שלך, לצמידים או לכל אקססורי אחר שאת עונדת בגאווה האופיינית למזל.

מזל בתולה מאפיינים

אם פגשתם אי פעם אישה פרפקציוניסטית – רוב הסיכויים שפגשתם עוד אחת מבנות מזל בתולה. כל בת מזל בתולה היא גם צנועה, אינטליגנטית, קפדנית וכנה. תכנון וארגון ממש לא זרים לך, ואת תמיד תמצאי את עצמך חושבת פעמיים לפני שאת נוקטת צעד כלשהו. עם זאת, לעולם לא תהססי להושיט יד לעזרה מכל מי שיבקש.

תכונות של מזלות

 

תכשיט למזל בתולה

רוצה להראות לעולם שאת מזל בתולה גאה? שרשרת מזל בתולה שתוכלי לרכוש ישירות באתר שלנו היא בדיוק מה שאת צריכה. על התליון שבשרשרת מופיע סמל המזל, ובצידו השני השם הלועזי למזל – Virgo. אם את רוצה לענוד את הסמל עלייך אבל בקטן, את יכולה להוסיף לשרשרת שלך או לכל אקססורי אחר צ’ארם מזל בתולה מהקולקציה שלנו, העשוי פליז ומצופה בכסף או בזהב לבחירתך.

מזל מאזניים מאפיינים

גם למזל מאזניים יש התאמה גדולה בין הסמל לתכונות – את אישה מאוזנת ושקולה בצעדייך. את גם חובבת אומנות מושבעת, כריזמטית בטירוף ומסוגלת להסתגל לכל סיטואציה חדשה או שינוי במצב. הסבלנות ואורך הרוח שלך עוזרים לך להימנע מוויכוחים ולמשוך תשומת לב חיובית, ומנגד את לא נשארת אדישה כשמבקשים ממך עזרה.

 

תכשיט למזל מאזניים

אולי אמרו לך פעם שאת מאופקת, אבל אין ספק שאת יכולה להציג את הניגוד הזה באמצעות תכשיטים בולטים ובעלי נוכחות כמו שרשרת מזל מאזניים שתבליט את היופי שלך ותציג לראווה את המזל שלך, או צ’ארם מזל מאזניים בציפוי זהב או כסף לבחירתך, שיוסיף טאץ’ של סטייל למראה הכללי שלך.

מזל עקרב מאפיינים

מה לא אומרים על מזל עקרב? מקצועיות, חריצות ומיומנות הן רק קצה הקרחון כשמדברים עלייך – אין שני לכוח הפנימי שלך, אי אפשר למצוא אותך בלי שתי רגליים על הקרקע ואת לעולם לא תוותרי עד שתשיגי את המטרות שלך.

תכשיט למזל עקרב

כולם כבר יודעים שאת הבוסית בסביבה, אבל את גם יכולה להביע זאת בלי מילים באמצעות שרשרת מזל עקרב מהממת בציפוי כסף או זהב שמציגה את סמל המזל שלך בגאווה ואת הכיתוב Scorpio בצד השני של התליון. תוכלי גם לרכוש באתר צ’ארם מזל עקרב שאפשר להוסיף לכל תכשיט להשלמת הלוק העקרבי המיוחד שלך.

מזל קשת מאפיינים

את מזל קשת, וזה אומר שאת חולמת בגדול. ארגון וסדר הם כוס התה שלך, לצד ההתחמקות התמידית שלך ממרכז תשומת הלב והכישרון האומנותי הרב הטמון בך. הרגישות הרבה שלך הופכת אותך לאוהבת שקט ולחובבת טבע גדולה, ואת גם לא מבינה למה אנשים משקרים כשאפשר פשוט לומר את האמת.

 

תכשיט למזל קשת

תני לאומנותיות שבך ביטוי בעזרת שרשרת מזל קשת, שתוכלי להתגאות איתה במזל שלך – הסמל המהמם של מזל קשת מופיע על תליון השרשרת, ובצידו השני של התליון הכיתוב הלועזי Sagittarius שאי אפשר לפספס. אם הדיסקרטיות שלך היא תכונה בולטת, את יכולה להוסיף לתכשיטים שלך צ’ארם מזל קשת שגודלו סנטימטר אחד בלבד, כדי שעדיין תראי לכולם מי את – אבל בקטן יותר.

מזל גדי מאפיינים

אמרת מזל גדי – אמרת סבלנות ועקביות. ברגע שנעלת את עינייך על המטרה, שום מכשול ושם אדם לא יזיזו אותך מלהגיע אליה. את מכבדת ומעריכה היררכיה ברורה, נחושה להתקדם במעלה הסולם בכל רגע בחיים, אבל לא אוהבת להיות מסמר הערב ומרכז השיח בחדר. הטבע הוא הבית השני שלך, והחברים שלך הם המשפחה השנייה שלך. 

תכשיט למזל גדי

אפילו שאת לא אוהבת להיות מרכז תשומת הלב, אין סיבה שלא תתהדרי בתכשיטים מהממים ובולטים. את יכולה לרכוש באתר שני יעקובי שרשרת מזל גדי מהממת שתשפר כל לוק, או צ’ארם מזל גדי שאפשר להוסיף לכל תכשיט כדי להוסיף סטייל למראה הכללי מבלי למשוך הרבה תשומת לב.

מזל דלי מאפיינים

מזל דלי מאופיין במקוריות, בסקרנות ובחיבה רבה לפילוסופיה. העצמאות היא ערך חשוב מאוד מבחינתך, והאינטואיציה שלך אף פעם לא מטעה אותך. כיף להיות בחברתך ואת אוהבת להיות שטותניקית ולשמור על קור רוח ואופטימיות מדבקת. האקסצנטריות והיושר שלך ממש לא מרתיעים אנשים, וקל להם להתחבר אלייך.  

תכשיט למזל דלי

התכשיטים שאת יכולה לרכוש כדי להתגאות במזל שלך הם לא אקסצנטריים במיוחד, אבל כל מי שרוכשת שרשרת מזל דלי יודעת שהייחודיות שלה באה לידי ביטוי גם בתכשיטים. אם את לא חובבת שרשראות את יכולה לקנות צ’ארם מזל דלי שיציג בגאווה את סמל המזל שלך לכל מי שלא יוכל להסיר את העיניים שלו מהתכשיטים שלך.

מזל דגים מאפיינים

בנות מזל דגים ידועות כרגישות מאוד ובאחריות הרבה שהן אוהבות לשאת. גם אם החיים מערימים עלייך קשיים את לא מוותרת, והביטחון העצמי שלך עוזר לך לדעת בדיוק מה את יכולה להשיג וכיצד תשיגי אותו. כנות היא לא תכונה זרה לך, והחריצות שלך היא עוד אחת מהתכונות שעוזרות לך להתגבר על כל קושי.

תכונות של מזלות

תכשיט למזל דגים

הסמל של מזל דגים הוא אחד הסמלים היפים ביותר, ואת יכולה לענוד אותו ואת שם המזל (Pisces) בגאווה בשרשרת מזל דגים של שני יעקובי. את יכולה לרכוש גם צ’ארם מזל דגים מקולקציית המזלות שלנו, שיוסיף סטייל לכל בגד, תכשיט ואקססורי.

לסיכום

כל אחת מאיתנו בוחרת לייצג אלמנטים שונים של האופי והתכונות שלה באמצעות סטיילינג, ותכשיטי מזלות הם אמצעי מהמם ושיקי להוספת יופי ואלגנטיות למראה הכללי. תכשיטי מזלות הם אחד מתוך הרבה רעיונות למתנה לחג או ליום הולדת שאנחנו ממליצים לכם ליישם, משום שקשה מאוד לטעות כשקונים למישהי תכשיט כמתנה – בייחוד אם זה תכשיט המייצג את המזל שלה.