תכשיטים לכלה – כל הטיפים לבחירת התכשיט המושלם

תכשיטים לכלה של שני יעקובי

יום החתונה הגדול שלך הולך ומתקרב, ולצד משימות כמו בחירת שמלה, עיצוב תסרוקת ובחירת ספקים, חשוב שלא לשכוח את אחד הדברים החשובים ביותר – בחירת תכשיטים. זה אולי נשמע כמו עניין פשוט יחסית, אבל האמת היא שהתאמת תכשיט נכונה תשדרג את המראה ואת הסטייל, ובדיוק בגלל זה אנחנו שמחות לחלוק כמה טיפים שווים שיעזרו לך לבחור את התכשיטים המושלמים לאירוע. והכי חשוב? שיהיה בשעה טובה!

 

התאימי את התכשיט לשמלה

אין ספק שהדבר הראשון שצריך לחשוב עליו הוא התאמה של התכשיט לשמלה. השמלה היא מרכז הלוק שלך ולכן ההתאמה צריכה להיות אליה. הכיוון הכללי צריך להיות כזה של התאמה ניגודית. כלומר, אם הלכת על שמלה דרמטית ובולטת, עדיף לבחור בתכשיטים מעודנים וקטנים. מנגד, אם בחרת בשמלה מינימליסטית ועדינה, תכשיטים גדולים ובולטים ידגישו אותה בצורה הטובה ביותר. נוסף לכך, צריך לזכור ששמלות כלה עשויות בדרך כלל מבדים עדינים, ככה שמומלץ להימנע מתכשיטים שבאים במגע עם הבד ועשויים לפרום אותו. בשלבי המדידות השונים ואפילו לפני שרכשת את התכשיטים, מומלץ להגיע עם תכשיטים קיימים רק לצורך ההמחשה ולהבין באופן כללי את הכיוון שאת רוצה ללכת אליו.

 

התאימי את התכשיט לתסרוקת

הדבר הבא שצריך לעשות הוא להתאים את התכשיטים לתסרוקת, ומכיוון שבוחנים אותה לרוב פעם אחת בלבד לפני האירוע, זה בהחלט עשוי להיות טריקי. מה שכן, אפשר תמיד לבחור על סמך הכיוון הכללי. אם את הולכת על תסרוקת מורמת וגבוהה או אולי על שיער פזור שנופל על הכתפיים? אפשר לבחור עגילים לכלה בהתאם לתסרוקת, ועם תסרוקת אסופה עגילים תלויים הם תמיד אפשרות מצוינת. אם יש לך הזדמנות לבחון את כל המראה, כולל השמלה, הנעליים, התסרוקת והתכשיטים, אין ספק שזה הדבר הטוב ביותר.

תכשיטים לכלה של שני יעקובי

אל תוותרי על הסטייל שלך

נכון, יש תכשיטים שמתאימים יותר ופחות ללוק כזה או אחר, אבל בסופו של דבר חשוב שלא תשכחי שזהו היום הגדול שלך. אל תוותרי על הסטייל שלך בשום אופן ולכי עם מה שעושה לך טוב ובעיקר עם מה שמרגיש לך הכי נכון. חשוב מאוד שתזכרי שממש כמו שאת יכולה להחליף שמלות במהלך הערב, את יכולה להחליף גם תכשיטים, אז עדיף שתהיה יותר מאופציה אחת. תכשיטי קריסטלים, שרשראות עם ובלי תליון, מגוון טבעות, עגילי ערב, צמודים ועגילי חישוק ועוד.

 

תגווני!

אם בעבר נשים היו קונות שמלה אחת ביום חתונתן, היום כבר הרבה יותר מקובל לרכוש שתי שמלות ואפילו יותר ואפשר אפילו להגיד שזה הפך לסטנדרט של ממש. מה שזה אומר, שפריטים משלימים שמתאימים לשמלה אחת, לא יתאימו בהכרח לשמלה אחרת. זה נכון לגבי הנעליים, לגבי התסרוקת ובמיוחד לגבי התכשיטים. מה את צריכה לעשות? פשוט לגוון. מומלץ לנסות כמה וכמה שילובים ולנסות כל מיני סוגים ודגמים של תכשיטים עם כל אחת מהשמלות. נסי לשלב עגילי ערב, להתאים שרשראות מסוגים שונים, לנסות כמה אופציות לצמידים ובעיקר להשאיר לעצמך את כל האפשרויות פתוחות.

חשוב שיהיה לך נוח

הנוחות שלך ביום החתונה ממש חשובה ואת חייבת לוודא שכל תכשיט שאת בוחרת עונה על הקריטריון הזה. אם את מרגישה שתכשיט מסוים מציק מעט, נתפס בבגדים, מרגיש כבד או פשוט לא מרגיש טבעי על הגוף, שווה לחפש אופציות אחרות. שווה מאוד לחפש תכשיטים נוחים וכאלה שאין להם פוטנציאל לעשות בעיות ביום האירוע כמו שרשראות פנינים או עגילי פנינים. באותה נשימה צריך לזכור שזה ממש לא חד משמעי. אם מצאת למשל תכשיט שאת מאוד אוהבת אבל מרגיש מעט לא נוח ואת מעוניינת לענוד אותו רק בחופה לצורך העניין, זה יכול להיות אפשרי וצריך לבחון את האפשרות הזאת.

 

סט תכשיטים לכלה

בסופו של דבר, חשוב מאוד שתדעי להרכיב לעצמך כמה סטים ליום האירוע. כשאת עושה את זה הביאי בחשבון את כל סוגי התכשיטים שאת מעוניינת לענוד, למשל עגילים, צמידים ושרשראות, והביאי גם בחשבון את החלקים השונים של הערב, איך הם הולכים להיראות ואיך את מעוניינת להרגיש בכל חלק. אפשר ליצור סט מוכן לזמן החופה וקבלת הפנים, סט לשלב הריקודים, סט לשלב של סיום הערב ושילובים שונים של תכשיטים שתוכלי להחליף במהלך האירוע בכל פעם שמתחשק.

תכשיטים לכלה של שני יעקובי

איפה קונים תכשיטים לכלה?

נשאלת השאלה איפה לקנות תכשיטים לכלה לקראת יום החתונה. האפשרות הבסיסית היא ללכת לחנויות, להתחיל להתלבט, להחליף ולשבור את הראש, אבל זה מן הסתם לא אידיאלי בזמן כזה שבו יש הרבה מאוד משימות ועיסוקים לקראת היום הגדול. בדיוק בגלל זה האפשרות האידיאלית היא בלי ספק קניית תכשיטים באינטרנט, למשל באתר שני יעקובי. למה כדאי לרכוש תכשיטים באינטרנט? תוכלי לקבל את כל המידע על כל תכשיט ומה בדיוק את קונה, להסתכל על כל דגם מקרוב בתמונות ברורות, ליהנות ממבחר עצום שבהכרח אין בחנויות ולהיעזר בשירות לקוחות מקצועי. את כל התכשיטים אפשר גם להזמין במשלוח מהיר עד הבית ואפילו להחליף ולעשות שינויים במקרה הצורך.

 

לסיכום

אם ככה, כל מה שנשאר לך עכשיו זה לבחור את התכשיטים המושלמים לאירוע שלך. כאן באתר תוכלי לבחור מתוך מגוון של תכשיטים לכלה של המעצבת שני יעקובי בייצור מקומי ובעיצובים שנעשים כולם בסטודיו בתל אביב. זה הזמן לבחור בקו עדכני, בעיצובים מקוריים ובתכשיטים במראה ייחודי שלא תמצאי בשום מקום אחר וכמובן שאת מוזמנת ליצור קשר ולהתייעץ בכל שלב.

תכשיטים לכלה של שני יעקובי