טבעות מיוחדות לנשים – את לא כמו כולם, הכי מיוחדת

טבעת ליקוויד

בשנים האחרונות מסתמנות כפות הידיים כמקום האידיאלי להפגין יצירתיות וסטייל- קעקועים עדינים בצידי מפרק היד או כאלה שמטפסים על האצבעות, איורי ציפורניים שנראים כמו יצירות אומנות מיניאטוריות ואורכי ציפורניים מאתגרים, הפכו לעניין שבשגרה עבור רבות מאיתנו ומתפקדים כסביבה האידיאלית לשילוב של טבעות מיוחדות ומלאות נוכחות.

טבעות כסף מיוחדות

מה עומד מאחורי הטייטל טבעות מיוחדות? בקטגוריה טבעות כסף תוכלי למצוא טבעות בגדלים לא סטנדרטיים, טבעות המבליטות משחקי סימטריה או א-סימטריה, טבעות שמתכתבות עם צורות גיאומטריות ועם אלמנטים מהטבע ובמילים אחרות- טבעות שפשוט אי אפשר להישאר אדישים אליהן. רוצה להתרשם מקרוב? קבלי הצצה לכמה מהטבעות הכי מיוחדות בקולקציית הקיץ של שני יעקבי:

 

טבעת טיפה

 אחת הטבעות היפות והפופולאריות אצלנו באתר  היא טבעת טיפה.  זוהי טבעת שמצליחה לשלב נוכחות דומיננטית עם מראה אלגנטי ועל זמני בזכות המרקם המבריק והמבנה המעוגל. הטבעת מגיעה בשתי מידות (3 ו- 6.5) כדי להתאים לענידה על האצבע או על הזרת, ובנוסף היא פתוחה בחלקה האחורי כדי להבטיח נוחות מקסימלית והתאמה מדויקת למידת האצבע. את טבעת הטיפה ניתן להזמין מכסף אמיתי 925 או מפליז בציפוי זהב 14 קראט, לקבלת מראה מנצנץ ומלא סטייל. למתקדמות במיוחד אנחנו ממליצות לענוד 2 טבעות טיפה על אותה האצבע או לשלב טבעת טיפה עם טיפה סלים.

טבעת טיפה

טבעת ליקוויד

 אם את  רוצה לשלב את הסטייל שלך עם האהבה לים ולעולם המים, כנראה שהטבעת הזו בשבילך. טבעת הליקוויד שואבת השראה מעולם המים ומשדרת מראה גלי וזורם. את טבעת הליקוויד ניתן להזמין בציפוי זהב או מכסף 925 והיא פתוחה בחלקה האחורי כדי לספק התאמה מקסימלית לגודל הרצוי. זו טבעת שתשתלב מעולה בחופשות קיץ פוטוגניות או בכל מראה קליל וקיצי.

 

טבעת ליקוויד

טבעת פתוחה טבעת אנג’ל

טבעת פרפר אנג’ל- כנפי הפרפר, שנמנות עם האלמנטים המרהיבים בטבע, היו ההשראה לטבעת הפרפר אנג’ל, שמחקה באופן מושלם את שלד הכנפיים העדין והסימטרי. התוצאה האלגנטית והרומנטית תשתלב בקלות בכל מראה אביבי וקליל ותעבוד היטב גם עם טבעות בסגנון שונה. בנוסף לעיצוב הייחודי שלה, טבעת האנג’ל היא חלק מסדרת טבעות פתוחות של שני יעקבי, מה שאומר שהפתח שלה נמצא בחלק הקדמי, דבר המייצר מראה מקורי ויוצא דופן וגם מאפשר התאמת גודל. את הטבעת ניתן להזמין בציפוי זהב או כסף והיא מגיעה במידות S ו- M. 


טבעת ורד

טבעת ורד היא טבעת חותם המשרדת קלאסיקה בלתי מעורערת. היא משדרת אלגנטיות עם נוכחות וסטייל. בקולקציה הנוכחית אפשר למצוא את טבעת ורד היפה המשלבת בין שתי קלאסיקות נצחיות- החותם וחריטת ורד. את הטבעת ניתן להזמין בציפוי זהב או מכסף 925 וכן לבחור בין גודל S ל- M.

טבעת ורד

טבעת צמה – טבעת קלואי

יש תכשיטים שמצליחים לבלוט דווקא בזכות פשטות וחוסר מאמץ. כזו למשל היא טבעת הקלואי המדמה שני חבלים זעירים שנקלעו לצמה באופן מושלם. הקלואי היא חלק מסדרת הטבעות העדינות שלנו הכוללת טבעות במראה נעים עם נוכחות שקטה, שבהן הדגש הוא על החומרים והטקסטורות ולא על צורות מורכבות ומתוחכמות. את הקלואי שלנו ניתן להזמין בציפוי זהב או כסף.

כדאי לציין שכל הטבעות הייחודיות שלנו ניתנות לרכישה בסניפים שלנו או אונליין דרך אתר הבית של שני יעקבי בפשטות ובנוחות רבה ואם אתן צריכות תזכורת למה כל כך כדאי לרכוש תכשיטים דרך הרשת היכנסו לכאן.

טבעת קלואי

לסיכום

טבעת חדשה תמיד תיתן תחושת רעננות ותוסיף עניין, במיוחד אם מדובר בכזו עם מבנה גיאומטרי מיוחד, או שניתן למקם אותה על הזרת, על האצבע או לייצר באמצעותה מראה עמוס לצד טבעות שכבר יש לנו.
אם בא לכן על אחת הטבעות המיוחדות שלנו אבל אתן לא בטוחות אם היא תשלב עם אלו שכבר יש לכן אז התשובה שלנו היא- ברור שכן! ואם אתן צריכות הסבר יותר מנומק, כאן תוכלו לקרוא למה טבעת היא פריט שכדאי לצרף לאוסף התכשיטים מבלי להתלבט יותר מידי.