סוגי טבעות ואיך אפשר לשלב ביניהן

טבעות של שני יעקובי

יש הרבה סוגי טבעות השונים בגדלים, בצורות ובצבעים שלהן, ולא כל הטבעות משתלבות זו עם זו בניסיון ליצור את הלוק המושלם. אם יש לכן קולקציה שלמה של טבעות שאתן לא בטוחות איך לצוות בתהליך עיצוב המראה שלך בכל יום, הרשימה המפורטת של סוגי טבעות שהכנו בשבילכן וההמלצות שלנו בעניין השילוב שלהן יפתרו את כל ההתלבטויות.

טבעות פתוחות

אחד מסוגי התכשיטים הפופולריים בשוק הוא טבעות פתוחות, כלומר כאלו שיש להן רווח והן אינן עיגול שלם. הטבעות האלו גמישות יחסית ואפשר לשנות את צורתן ואת ההיקף שלהן כדי להתאים אותן לכל אצבע. רוב הטבעות מבית שני יעקובי הן פתוחות ומאפשרות שינוי של הגודל שלה כדי שכל אחת תוכל לענוד את התכשיטים לפי גודל האצבעות שלה ולשלב אותן עם טבעות אחרות.

טבעות של שני יעקובי

טבעות חותם

טבעות חותם הן כאלו שיש להן חלק גדול יותר בצורת חותם הנענד על הצד הקדמי של האצבע, המוסיפות לכל לוק נגיעה של בוהמיות. באתר שלנו תוכלי למצוא מגוון טבעות חותם שיש עליהן לבבות, פרחים או צורות מעניינות שאפשר לשלב בקלות עם טבעות קטנות יותר, והיא תתפוס את העין קודם כטבעת הראשית. זהו סוג תכשיטים המתאים במיוחד לענידה על האגודל או על האצבע המורה, אך כמובן שהבחירה נתונה בידייך.

טבעות של שני יעקובי

טבעות עדינות

השם של טבעות עדינות מסגיר את המראה שלהן – הן די דקות, מגיעות במגוון עיצובים קלאסיים ולא תופסות מקום רב על האצבע. קולקציית הטבעות העדינות באתר שלנו מכילה גם טבעת חותם ייחודית וגם כל מיני תכשיטים בעיצובים עדינים ומעניינים, חלקן משובצות קריסטלים וחלקן בעלות טקסטורה ייחודית שתופסת את העין וגם מעניינת למגע.

טבעות של שני יעקובי

טבעות פנינים

אם את מחפשת טבעת עדינה שתוסיף אלגנטיות לסט התכשיטים שלך, טבעות פנינים הן בדיוק המוצר שאת מחפשת. טבעות הפנינים בעיצוב מקורי של שני יעקובי עשויות כסף אמיתי או פליז בציפוי זהב, ובהן יש פניני מים מתוקים ייחודיות שכל אחת שונה מעט בצבע, בצורה ובגודל, שיוסיפו יופי מעודן לכל לוק.

טבעות לזרת

גם לזרת שלך מגיע סטייל! טבעות לזרת הן תכשיט יפה למי שרוצה ליצור סט מרשים לכל האצבעות ויודעת שהזרת היא בדרך כלל האצבע הבעייתית ביותר בנושא בשל גודלה הקטן. הטבעות של שני יעקובי המתאימות לזרת אינן שונות במהותן מכאלו לאצבעות אחרות, ותוכלי למצוא אצלנו טבעות חותם, עדינות ועוד כל מיני עיצובים מעניינים ופתוחים שיתאימו בול לכל זרת.

חושבת שהאצבעות שלך גדולות או קטנות במיוחד ושתהיה לך בעיה למצוא תכשיטים מתאימים? היעזרי במדריך שלנו כיצד למדוד את מידת הטבעת שלך כדי לדעת בדיוק מהו הגודל שתצטרכי בכל אצבע.

שילוב טבעות בכמה גדלים

לפעמים טבעת אחת לא מצליחה לשדר את המסר שאת מעוניינת בו, ובדיוק בגלל זה שילוב של כמה מהן הוא טרנד חם מאוד בעולם התכשיטים. אל תהססי לשלב טבעות שונות בצורות ובגדלים שלהן, כמו עדינות לצד עבות, או טבעת זרת בצורת חותם לצד שתיים עדינות היושבות זו על זו, כדי ליצור אפקט בולט ואלגנטי. אם את חושבת שהתכשיטים שיש לך אינם מתאימים זה לזה את יכולה לבחור סט טבעות מוכן מראש מבית שני יעקובי שהכנו בדיוק בשביל מי שאוהבת מראה עמוס ובעל נוכחות.

כמה טבעות על אותה האצבע

שילוב של כמה טבעות על אותה האצבע יכול ליצור אפקט מהמם אצל מי שיש לה אצבעות ארוכות במיוחד, אך הוא מתאים לכל האורכים אם את מכוונת לסטייל עמוס (בקטע טוב, כמובן). הטבעות שתבחרי לענוד על אותה האצבע יכולות להיות בעיצוב שונה, בגודל שונה ואפילו בצבעים שונים כדי ליצור ססגוניות ונוכחות שקשה לפספס.

טבעות של שני יעקובי

שילובי צבעים – כסף וזהב

יש מי שאוהבת לענוד טבעות שכולן בצבע אחד כדי ליצור מראה מונוכרומטי, אבל אל תהססו לשלב צבעים כדי ליצור ססגוניות אלגנטית. בעבר שילוב של כסף וזהב היה big no no, אבל בימינו הטרנד הזה חזר לאופנה והוא די פופולרי. כל אחד מהצבעים האלו בנפרד עובד היטב עם כל הצבעים האחרים בקשת, ואפשר לשלב כל אחד מהצבעים האלו עם צבעים כמו שחור, לבן, ורוד ועוד, ולהתאים את הצבעים לפלטת הצבעים של הבגדים שאת מתכננת ללבוש. לרוב צבע דומה בבגדים ובטבעות יכול ליצור אפקט אלגנטי וצנוע, אך אם את מעוניינת ליצור נוכחות ולתפוס את העיניים של הסובבים את בהחלט יכולה לענוד תכשיטים בצבעים השונים לחלוטין מהצבעים של פריטי הלבוש. בואי להכיר מקרוב את הקולקציה של שני יעקובי במאמר שלנו על טבעות המציג באמצעות תמונות אילו שילובים וסגנונות הם פשוט חובה במלתחה של כל אחת.

שילובי טקסטורות

כבודן של טבעות חלקות ושל כאלו בעלות עיצובים מחוספסים ומעניינים במקומן מונח, אבל מי אמר שצריך להפריד בין הסוגים האלו? הניגודיות במראה יוצרת אפקט מעניין ונועז אך גם מאוזן. אתן יכולות לשלב טבעות פתוחות חלקות עם כאלו בדוגמת גלים או צמה, בעלות חריטה או טבעת חוליות מרשימה.

לסיכום

יש הרבה סוגים וצורות של טבעות שאפשר לענוד על כל אצבע ביד, לבד או כחלק מסט, וכל שילוב יוצר מסר מיוחד משלו ומוסיף לך סטייל ייחודי. לבסוף, הינה עוד טיפ אחרון שלנו: אם את מתכננת לענוד עוד תכשיטים פרט לטבעות כמו שרשראות או צמידים, חשבי קודם על שילובי הצבעים שלהם ועל המסר שכל תכשיט משדר כדי ליצור הרמוניה, אלגנטיות ומראה שיקי במיוחד.