סקירה על צ’ארמים לצמידים – איך תבחרי לך צמיד צ’ארם מיוחד

צ'ארמים לצמידים

צמידים הם תכשיט מקסים שיכול להביע נוכחות בשילוב עם אלגנטיות ועדינות. יש המעדיפות צמיד פשוט וחלק, אך רבות אוהבות להוסיף אליו צ’ארמים כדי להעצים את התחכום שלו, לשדרג את שילוב הצבעים שבו ולהציג תכונות אישיות של העונדת אותו. אם אתן מחפשות צ’ארמים המתאימים למזל שלכן, צ’ארמים בצורות חמודות או כאלו שהם בעלי צורה מיוחדת או חריטה יפה  – את כולם תוכלו למצוא אצלנו בעזרת הסקירה שלפניכן.

מה זה צ’ארם?

צ’ארם הוא המילה האנגלית לקמע, וצ’ארם לצמיד הוא תליון או מטבע קטן בצורות ובצבעים שונים שאפשר להשחיל בקלות על צמיד כדי לשדרג את המראה שלו (ואפשר לרוב גם להסיר אותו במידת הצורך). הגודל של צ’ארם משתנה ואפשר להוסיף צ’ארם כמעט לכל צמיד באמצעות חישוק או לולאה ייעודית שמחברת אותו לצמיד, אך בדרך כלל יש צמידים ייעודיים שהם חלקים ופשוטים יותר המאפשרים להבליט את נוכחותם של הצ’ארמים והמטבעות ולתת להם את מרכז הבמה. לכל צ’ארם יש צורה וצבע משלו, אך כל אחת משייכת לצ’ארם משמעות מיוחדת משלה, וכל אחת יכולה לבחור לשלב צ’ארמים לפי ראות עיניה ולפי רצונה האישי כדי ליצור סיפור מיוחד במינו ומרתק דרך הצמיד והעיטורים שלו.

שילובי צ’ארמים שהולכים טוב ביחד

היופי בצ’ארמים הוא שהם תמיד משתלבים זה עם זה, הרעיון הוא שכל אחת תרכיב לעצמה סט צ’ארמים המתארים אותה ומספרים את ההרפתקאות והסיפורים שלה, ככה שלא יהיו שני צמידים המתארים מסע זהה. באופן כללי תכשיטי צ’ארם יכולים להשתלב היטב אם הם בצבעים דומים (למשל שני צ’ארמים עשויים כסף הנענדים על צמיד שעשוי מכסף גם הוא) או בפלטת צבעים משלימה (כסף ושחור, זהב ולבן ועוד), אבל אין דרך נכונה או לא נכונה להרכיב שילובי צ’ארמים והבחירה היא לגמרי בידיים שלכן.

צ’ארם מזלות

אחד הצ’ארמים הנפוצים שאפשר להוסיף לצמיד הוא צ’ארם מזלות המציג את הסימן המקובל בעולם למזל שלכן. כל צ’ארם הוא בצורת מטבע ועליו נמצא הסמל של המזל, וגודלו כסנטימטר אחד. בנות הקיץ האמיצות יוכלו להוסיף לצמיד שלהן צ’ארם מזל אריה, ואם אתן דווקא בנות אמצע החורף אז צ’ארם מזל דלי יהיה תוספת נהדר לצמיד שלכן. צ’ארם מזל עקרב יתאים למי שיום ההולדת שלה חל בין סוף אוקטובר לסוף נובמבר, אם את ילידת סוף הקיץ אז צ’ארם מזל בתולה הוא כנראה המוצר שאת מחפשת, או צ’ארם מזל קשת לאלו שנולדו בין סוף נובמבר לסוף דצמבר. באתר שלנו תוכלו כמובן למצוא גם צ’ארמים למזלות האחרים שלא ציינו כאן. הצ’ארמים שלנו עשויים פליז איכותי ומצופים בכסף או בזהב 14 קראט לבחירתכן, כדי שתוכלו לשלב אותו היטב בכל סט צ’ארמים שברשותכן.

צ’ארם לב

צ’ארם בצורת לב הוא תוספת קלאסית לכל צמיד, היכול להביע אהבה, מחויבות לזוגיות ואפילו קמע לקשר חברי עמוק עם החברה הכי טובה, עם האח או האחות או עם בני משפחה אחרים. באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון תכשיטים כמו צ’ארם לב פשוט מכסף 925 אמיתי או צ’ארם לב עם ניצוץ כדי להוסיף תחכום ועניין לצמיד, העשוי גם הוא מכסף 925 איכותי.

צ’ארם סוס

סוס הוא חיה אצילית ומהממת המשולבת בחיים שלנו במגוון צורות. אם אתן חובבות בעלי חיים ואת הסוס בפרט, רוכבות בעצמכן על סוסים או מטפלות בהם בחווה או שאתן מאמינה בקמעות מזל, יש באתר מגוון צ’ארמים בדיוק בשבילכן: צ’ארם פרסה המציין מזל טוב והגנה, צ’ארם סוס דוהר מקסים או צ’ארם סוס קלאסי שיהיה תוספת מעניינת לכל צמיד.

צ’ארם מגן דוד

צ’ארם מגן דוד הוא בחירה קלאסית ופופולרית בישראל. צ’ארם מגן דוד יכול להיות רעיון למתנה לחג כמו ראש השנה, בייחוד למי שלמסורת ולתרבות היהודית יש מקום חשוב ומיוחד בלב ובנפש. באתר שלנו תוכלו לרכוש צ’ארם מגן דוד בעיצוב המסורתי והמוכר, או צ’ארם בצורה מיוחדת ומינימליסטית יותר ולבחור ציפוי זהב או כסף כדי להתאים אותם לצמיד ולעיטורים האחרים שלו. ועכשיו באתר שלנו תוכלו למצוא גם שרשרת מגן דוד להשלמת הלוק

צ’ארם מוזיקלי

חובבות המוזיקה יכולות להביע את אהבתן לתחום באמצעות צ’ארם מוזיקלי מסוגים שונים כמו צ’ארם תו נגינה אחד פשוט ויפה, צ’ארם מפתח סול מעוצב ומרשים או צ’ארם של שני תווים מחוברים שיכול להיות בעל נוכחות גדולה יותר מתו נגינה אחד. המוזיקה היא חיינו והיא משפיעה רבות על התחושה שלנו, ואם אתן רוצות להציג את המוזיקה כחלק ממי שאתן אנחנו ממליצים בהחלט להוסיף צ’ארם מוזיקלי לאוסף שלכן.

צ'ארמים לצמידים

צ’ארמים מושלמים של שני יעקובי

בין שאתן מחפשות תכשיטים שכיף לקנות לעצמך או מתנה מהממת לחברה, לאחות או לאימא, באתר שני יעקובי תוכלו למצוא את כל מה שאתן צריכות. באתר שלנו תוכלו למצוא צ’ארמים עשויים מפליז בציפוי כסף או זהב 14 קראט וגם צ’ארמים מכסף 925 אמיתי שישדרגו כל צמיד. נשמח לעמוד לשירותכן בכל עת ולעזור לכן למדוד את פרק כף היד ולהתאים שילובים של צ’ארמים לצמיד שלכן.

לסיכום

צ’ארמים הם מעין קמעות קטנים בצורות ובצבעים שונים המשמשים לעיטור כל צמיד ולתיאור הסיפור האישי והחוויות של כל אחת באמצעות תכשיט. אפשר להשחיל צ’ארם בקלות על כל צמיד כמעט, ובאתר שני יעקובי תוכלו למצוא מגוון צ’ארמים בכל מיני צורות, צבעים ומשמעויות שתוכלו לרכוש ולהוסיף לסט התכשיטים שלכן.