יום האישה הבינלאומי: 5 סוגי תכשיטים שהכי כיף לקנות לעצמך

שרשרת עלמה - שרשרת מיוחדת ליום האישה

איזה יום יותר טוב לרכוש לעצמך תכשיטים הורסים מלאי סטייל ואמירה, מאשר יום שהוא כולו בסימן העצמה נשית? הנה חמישה סוגי תכשיטים שהכי כיף לרכוש כמתנה לעצמך, כולל שרשרת הדגל שלנו שנחתה באתר במיוחד לרגל יום האישה הבינלאומי

מידי שנה בשמונה במרץ מצוין יום האישה הבינלאומי ברחבי העולם. זהו יום של העצמה נשית, בו מציינים כמה חשוב להמשיך ולחתור לשוויון זכויות בין המגדרים, לעצמאות כלכלית ולאהבה וכבוד הדדיים. בניגוד ליום האהבה או לימי הולדת במהלכם אנחנו מקבלות מתנות כיפיות מהאוהבים שלנו, אנחנו בשני יעקובי רואות ביום האישה כהזדמנות לפנק קצת את עצמך לשם שינוי במתנה או שתיים. אז בלי הקדמות נוספות, הנה כמה מהתכשיטים שהכי כיף לקנות לעצמך!

שרשרת הדגל שלנו ליום האישה

פותחות את הרשימה עם שתי השרשראות החדשות שלנו שיצאו ממש היום במיוחד לרגל יום האישה הבינלאומי! שרשרת עלמה היא עדינה ומהפנטת עם תליון עליו חרוט ציור מדהים של פני אישה. שרשרת ליידי היא בעלת תליון עם אותה דמות אישה בתוספת פרחים מהממים על חלק מפניה. שרשרת מדהימה ביופיה המשלבת בין טבע מתפרץ לבין נשיות רומנטית, בין אמא אדמה לבין נערת פרחים, בין מינימליזם טהור לבין ירידה לפרטים מדויקים. אנחנו כבר מאוהבות בשתיהן! שימו לב שמדובר במהדורה מוגבלת עם מאה פריטים בלבד מכל שרשרת!

שרשרת ליידי שרשרת עלמה בעוצבו במיוחד ליום האישה
שרשרת ליידי שרשרת עלמה בעוצבו במיוחד ליום האישה

טבעות עם אמירה

אין כיף כמו להפתיע את עצמך מדי פעם עם טבעות סטייטמנט צ’אנקיות ודומיננטיות כדי לשדרג את הלוק הקז’ואל שלך עם אמירה אופנתית במיוחד. לבני הזוג שלנו נשאיר את טבעות היהלום העדינות, בזמן שאנחנו רוכשות לעצמנו פיסים היסטריים שהם לעולם לא היו חושבים לקנות. הנה קצת השראה לטבעות דומיננטיות וקוליות במיוחד:

טבעת רוז גדולה ומלאת נוכחות

תכשיט עם משמעות

אין יותר כיף מאשר לקנות לעצמך תכשיט שהוא לא רק יפה ומדוייק לסטייל שלך, אלא גם מסמל משהו אישי עבורך. את יכולה לבחור לעצמך שרשרת עם סימן המזל שלך או מפת הכוכבים המותאמת לתאריך הלידה שלך. אולי בכלל תרצי ללכת על תכשיטים ייחודיים עם חריטה אישית ומרגשת. הנה כמה רעיונות:

שרשראות עם מפת הכוכבים של המזל שלך

סט שרשראות או סט עגילים

בינינו, את יודעת הכי טוב כמה חורים יש לך באוזן, מה הטעם המדויק שלך בעגילים, וכמה שרשראות את אוהבת לענוד בו זמנית. אין ספק שקשה מאוד לקלוע לטעם של מישהו עם סטים שלמים של תכשיטים, ולכן מדובר במתנה האידיאלית לקנות לעצמך! תפנקי את עצמך בסט עגילים או סט שרשראות, ותסגרי לעצמך לוק שלם עמוס בסטייל!

סט עגילים ג'ולייט למראה עמוס ומלא סטייל

סט שרשראות לואיז למראה שכבות מהמם

צמידי גורמט טרנדיים

בדרך כלל כשמישהו קונה תכשיט לבת זוגתו, הוא ינסה לקלוע לטעם היומיומי והמוכר שלה. זה אומר שברגע שתרצי להכניס טוויסט בלתי צפוי ללוק שלך כמו צמיד גורמט מפתיע, רוב הסיכויים שאת זו שתצטרכי לרכוש אותו. ותכל’ס, את מכירה את הצד המחוספס והמגניב שלך הכי טוב מכולם. הנה כמה גורמטים שאנחנו לא יכולות להוריד מהם את העיניים:

צמידים - צמיד ריף, צמיד לורי, צמיד מיקונוס, צמיד סנטוריני