עגילים מיוחדים – 5 עגילים ללוק מלא בסטייל

עגילי סלינה של שני יעקובי

 

 

עגילים הם תכשיט אופנתי המוסיף ללוק שלנו בכל הזדמנות. הם מגיעים במגוון גדלים, צבעים וצורות כדי שאפשר יהיה להתאים אותם לכל סוג של אאוטפיט – עגילים המתאימים לשמלות אירועים, עגילים שאפשר לענוד ביום יום כדי לתת טאץ’ נוסף של יופי לפנים ועוד. בייחוד בשבילכן אספנו 5 סוגי עגילים שיוסיפו ללוק של כל אחת הרבה סטייל ויופי.

עגילים מיוחדים לנשים

אין אישה שלא תאהב לקבל במתנה תכשיטים מיוחדים המתאימים לסטייל האישי שלה, ובייחוד עגילים במגוון צורות וגדלים שידגישו את הפנים שלהן ויתאימו בצורה מושלמת לבגדים ולאקססוריז האחרים. גם מי שיש לה רק חור אחד לעגיל בכל אוזן וגם מי שיש לה 3 או יותר יודעת שכל עגיל נבחר בקפידה, בין שהיא מעוניינת בעגילים צמודים פשוטים או בכאלו גדולים ובולטים. הינה ההמלצות שלנו ל-5 סוגים שיהפכו כל לוק למושלם:

עגילי אנג’ל

עגילי אנג’ל הם זוג עגילים מיוחדים ומקוריים בצורת כנפי פרפר. אפשר לענוד זוג עגילי אנג’ל על אוזן אחת בשני חורים נפרדים, לפצל אותם ולענוד אותם בשתי האוזניים או להוסיף אותם לשורת העגילים הקיימים שלכן. העגילים צמודים ועדינים ויוכלו להתאים לכל צורת אוזן, ועשויים פליז המצופה זהב או כסף.

עגילי אנג׳ל של שני יעקובי

עגילי קוקו

חושבות על אקססורי שהצורה שלו לא שגרתית? סט עגילי קוקו הם בדיוק מה שאת צריכה – סט של 4 עגילים עגולים המשלבים פנינים וחרוזים יפניים עשויים מזכוכית. העגילים עצמם עשויים מפליז ומצופים בזהב או בכסף לבחירתך, והפנינים הן פניני מים מתוקים ייחודיות שלכל אחת צורה וצבע שונים. בסט העגילים יש עגיל אחד באורך 1.5 ס”מ בלי תליון, ועוד 3 עגילים בעלי אורך תליון משתנה באורך כולל שבין 2 ס”מ ל-4 ס”מ. מומלץ לענוד את העגילים יחד באותה האוזן כדי ליצור מראה מתוחכם המושך את העין, או לפצל אותם בין שתי האוזניים כדי ליצור מראה א-סימטרי אלגנטי.
ואם את מחפשת תכשיטים צבעוניים, מוזמנת להציץ כאן

עגילי קוקו של שני יעקובי

עגילי עמנואל

יש מי שאוהבת עגילי חישוק גדולים ויש מי שדווקא מסתפקת בעגילי תליונים קטנים יותר, ועגילי עמנואל הם השילוב המושלם שנמצא בול באמצע. אלו הם עגילי חישוק בקוטר 2 ס”מ שעליהם תליון בצורת לב בגודל של סנטימטר אחד. העגילים האלה נפלאים ומושכים תשומת לב לבד וגם כחלק מסט של עגילי חישוק, או כעגיל מוביל לצד עגילים צמודים יותר היוצרים מראה עמוס ומלא נוכחות. עגילי עמנואל מתאימים מאוד למי שרוצה אקססוריז בעל נוכחות וטאץ’ רומנטי שיכול לעמוד בפני עצמו או להשתלב נפלא בין כל העגילים האחרים שעל האוזן.

עגילי עמנואל של שני יעקובי

עגילי רומנו

מי שרוצה לקשט את האוזניים שלה בתכשיטים יפים אך חוששת מהתהליך של יצירת חור באוזן יכולה בהחלט להשתמש בעגילי רומנו מהממים. העגילים האלה אופנתיים מאוד ונתפסים על האוזן בלי צורך בחור באמצעות לחיצה לסגירה. מומלץ לענוד אותם בחלק האמצעי של האוזן כדי להעצים את הלוק שלכן וכדי להבליט את כל העגילים האחרים (אם יש).

עגילי רומנו של שני יעקובי

עגילי פרלין

עגיל חישוק חגיגי וקלאסי.בעגילי פרלין יש פניני מים מתוקים טבעיות שגודלן משתנה מאחת לאחרת, כדי שכל אחת שתענוד את העגילים תוכל להרגיש מיוחדת במינה. העגילים מרשימים וקלאסיים מאוד ומשתלבים יפה עם שרשרת עדינה. לחצי כאן לצפייה בדגמים נוספים של עגילי פנינים

עגילי פרלין

לסיכום

כל אחת יודעת שעגילים הם אקססורי מושלם שמוסיף המון לכל אאוטפיט. גם אם אתן אוהבות עגילים צמודים וקטנים, עגילי קריסטל, או שאתן רוצות להיות בולטות יותר עם עגילים נופלים , ארוכים ורחבים, אצלנו תמצאו עגילים מכל הסוגים והצורות בעיצובים מקוריים, העשויים מחומרים איכותיים ומיוחדים ובעלי אחריות שלנו לשנה.