הטרנד החם של השנה – תכשיטים עם חריטה אישית!

תכשיטים בחריטה אישית

תני טוויסט אישי לתכשיטים שאת עונדת עם תוספת ייחודית ומשמעותית לך.

תכשיט עם חריטה אישית – טבעות, צמידים, שרשראות ואפילו מחזיקי מפתחות מעוצבים עם חריטה אישית הולכים ותוספים תאוצה ופתאום נראה שמאז ומתמיד הם היו כאן. האפשרות לתת אמירה אישית לתכשיט שאת עונדת בשילוב עם הטכנולוגיה של חריטה בלייזר או בצריבה פותחת עולם חדש של אפשרויות לייצור ועיצוב תכשיטים ייחודיים שהם למעשה one piece לכל אחת ואחד.
החריטה היא למעשה כיתוב אישי הנחרט או נצרב על התכשיט שלך על ידי בעל מקצוע. זה יכול להיות שם של משהו אהוב, תאריך ייחודי או אות של שם ילדכם. אין גבול למשמעויות שאפשר לתת!

טבעת עם שם - Myname

למה דווקא תכשיט עם חריטה?

חריטה על תכשיט הופכת את התכשיט לאישי ומיוחד, וזה לא משנה אם התכשיט הוא לעצמך או מתנה למשהו אהוב, התכשיט הוא ייחודי, אישי ומלא במשמעות!

למי מתאים תכשיט עם חריטה?

תכשיטים עם חריטה אישית זוכים לפופולריות רבה, הסיבה העיקרית היא בכך שחריטה אישית היא ייחודית, ומתאימה למגוון סוגי תכשיטים כמו צמיד זהב עם שמות הילדים, טבעת כסף עם שם האהובה או שרשרת עם שם יקר לנו מכל.

רוצים סיבות למה לרכוש תכשיטים בהתאמה אישית? בבקשה!

אין ספק שלא חסרות סיבות לחגוג: בין אם זה יום אהבה או ציון דרך במערכת יחסים; בין אם זה יום הולדת לקרוב משפחה אהוב ובין אם מדובר באירוע משמח של חברים או קולגות. הבעיה שתמיד צצה במקרים כאלו, במיוחד כשמדובר באדם שיקר לנו במיוחד, היא שאנחנו מוצאים את עצמנו שוברים את הראש – איזו מתנה לקנות?

הדרך לפנק את האנשים החשובים לנו בחיים היא באמצעות מתנה שתהיה אישית, ייחודית ויפה כמו שרשרת עם שם. מתנה מושלמת מסוג זה היא חריטה – ניתן לחרוט שמות ותאריכים וראשי תיבות, ובכך לתעד ולזכור רגעים המסמלים המון לאנשים היקרים לנו, בתכשיט שיישאר איתם וילך איתם בכל רגע. הרי אין אושר גדול יותר מלדעת שקיבלת מתנה שנבחרה בקפידה, ומותאמת במיוחד עבורך.

כשהרצון להיות מיוחדים ושונים קשה משנה לשנה ומביא אותנו למצוא את עצמנו מחפשים אחר מתנה מושלמת, תכשיט עם חריטה אישית כמו צמיד עם שם יתאים בדיוק. הוא מצריך חשיבה מחוץ לקופסה, כזו היכולה לשמח ולהיות מיוחדת ואישית, כי הרי התכשיטים יכולים להיות כל סיפור שתבחרו, אירוע או זיכרון, והכל יישאר איתם וילווה אותם במהלך חייהם.
לכולנו יש תכשיטים שונים, החל מטבעות וצמידים ועד שרשראות ועגילים, אך לא לכולנו יש תכשיטים עם חריטה אישית. צמיד זהב עם חריטה אישית הנבחר בקפידה ומותאם במיוחד לאדם שעבורו זה נרכש. בכך התכשיט הופך לייחודי, מיוחד, יפה, ולמעשה לתכשיט שאין שאני שני לו, הנשאר ומלווה אותך.

לחצו לצפייה בקולקציית תכשיטים עם חריטה אישית.