מיקס & מאטץ’ – איך לשלב בין תכשיטים מעולמות שונים באאוטפיט אחד

מיקס & מאטץ' - איך לשלב בין תכשיטים מעולמות שונים באאוטפיט אחד

גם נשים שיש להן יכולת לקנות כל מה שהן רוצות יודעות שיש הגבלה בכל זאת במקום שבו אפשר לאחסן את כל הבגדים, האקססוריז, הנעליים והתכשיטים שמחכים להן בחדר. זה אפילו נחשב לסימן של טעם טוב ומתוחכם אם נשים מצליחות להרכיב מלתחה בסיסית ומינימלית שאותה הן יכולות לערבב וללבוש בכל עת ולכל אירוע עם האקססוריז והתכשיטים שנראים להם.

זוהי בדיוק אמנות המיקס אנד מאטץ’ שאנחנו מנסות להגיע אליה תוך כדי עיצוב הטעם האישי שלנו. נקרא לזה סטיילינג אישי והוא אפשרי אם שמים לב לכמה עקרונות שנכונים לכל אישה כל החיים.

 מיקס & מאטץ' - איך לשלב בין תכשיטים מעולמות שונים באאוטפיט אחד

עקרונות המיקס אנד מאטץ’ שנכונים תמיד

  • מלתחה בסיסית שמתאימה למבנה הגוף ולסגנון החיים שלך – זהו הבסיס לכל דבר שקשור לטעם אישי ולעיצוב הסטייל שלך. אם את מכירה את מבנה הגוף שלך מצוין, את גם תדעי מה עושה לך תכשיט גדול מדי או בצבעים שאינם הולמים אותך. אם את אוהבת סגנון חיים שקט ומאופק מומלץ להיות עקבית בתכשיטים שאת קונה לעצמך, כדי לא ליצור דיסוננס.
  • בחרי נכון את היוצא מהכלל – לכל שגרה יש גם יוצא הדופן בתוך השגרה. זה מתאים לגיוון של המלתחה שלך ולאירועים מסוימים שבהם את רוצה להיות מעט אחרת. הקפידי על קניית פריט לבוש ותכשיט אחד או שניים לפחות, שיהיו יוצאי דופן כדי ליצור מוקד עניין באאוטפיט שלך במקרה שבו תרצי להיות יצירתית. זה יכול להיות כתם צבע בתוך מלתחה מונוטונית מבחינת צבעים או בתוך קשת צבעים מצומצמת. זה יכול להיות תכשיט עם חרוזים ואבנים צבעונים גם כאשר האאוטפיט שלך הוא יותר אלגנטי או רשמי למטרות עבודה.
  • תכשיטים איכותיים כבסיס לאוסף התכשיטים שלך – זה לא חייב להיות אוסף ענק של תכשיטים יקרים אלא כמה פריטים בסיסיים שמעוצבים טוב. הבסיס של תכשיטים כאלה יכול להפוך כל אאוטפיט יצירתי וצבעוני לאלגנטי ומכובד מיד רק בגלל העיצוב האלגנטי והמתוחכם שלו. אמנות השילוב של תכשיטים כאלה בתוך אאוטפיט היא הבחירה בתכשיט שימתן את הלוק וייתן משיכה לכיוון היותר מאופק ומיושב.
  • זהב וכסף שונים זה מזה באפקט שלהם – אם את לא אוהבת תכשיטי זהב רוב הסיכויים שגם לא יהיו לך בגדים שממש דורשים אבזור יוקרתי כזה. עם זאת גם תכשיטי כסף נותנים מראה יוקרתי במקרים מסוימים. לכן מומלץ השילוב שלהם באאוטפיט מסוים כמו שמלה פשוטה שכל מה שנחוץ לה הוא רק תכשיט כזה כדי לתת את הרושם הנכון.
  • בחירת הדגמים קובעת – דגמים מסוימים שבהם יש קמעו או דמויות מסוימות מעניקים לכל תלבושת את הייחוד שלה. חשבי על שמלה שמתאימה לתכשיט שיש בו פרפרים או דולפינים וזה כבר יעלה בעיני רוחך את המראה הנכון. פעמים רבות האינטואיציה שלנו מובילה אותנו לבחור תכשיטים שאנחנו יודעים שהעיצוב שלהם הוא השוס שיקפיץ כל אאוטפיט ולו הפשוט והבסיסי ביותר.