גלי מה בחירת האצבע עליה את עונדת טבעת אומרת עליך

מה מסמלת טבעת על אצבע האינדקס? איזו אמירה אישה עם טבעות לזרת מנסה לומר על עצמה? חשבתן על זה פעם? רוב הסיכויים שלא, כשלמעשה רב הנסתר על הגלוי ומאחורי אלו מסתתרות המון משמעויות רגשיות ואישיותיות שכדאי להכיר. כך שבעודכן עונדות את הטבעות שלכן מדי בוקר באופן טבעי ואינטואיטיבי אתן בעצם מספרות הרבה על עצמיכן לעולם, האם חשבתם פעם לפני שאתם עונדים טבעת או תכשיט על האצבע מה המשמעות לכך? רובינו לא ממש מייחסים לזה חשיבות אלא עונדים את הטבעות במקום שנוח וממשכים הלאה.

טבעות מיוחדות

אבל אם החלטתם לענוד את הטבעת על אצבע מסוימת תדעו שיש לכך משמעות ואפשר להסיק מסקנות שונות. לא רק זה, האצבע שנבחרה עבור הטבעת שלכם עוזרת להבין מה הפירוש לכך אם זה בחיים הפרטיים, האישיות שלכם ועוד. זה לא מפחיד אלא ממש אבל ממש מעניין לדעת.

קו ישיר ללב

כשמשהו בעל ערך עבורנו, חשוב ויקר לנו, אנו נמצא דרך לשמור אותו קרוב ללב, כך נצליח לייצר תחושת ביטחון, נרגיש שאנו מגנים עליו ונהיה רגועים כי הוא קרוב אלינו. אותו הדבר קורה כשאנו עונדים טבעות, המיוחדות שבניהן, בעלות הערך הסנטימנטלי ואו חומרי, אלו שמסמלות עבורנו עולם שלם, אותן בדרך כלל נשים על יד שמאל, צידו של הלב.

טבעות שחשובות וקרובות ללב ומסמלות משהו ייחודי שחשוב לנו לשמור אותו קרוב לליבנו הדרך הבטוחה ביותר היא לענוד אותן ביד שמאל – נכון מאד בצד של הלב.

משמעות האצבעות

אצבע – אצבע המורה או אצבע האינדקס, משחקת תפקיד חשוב בעולמם של מנהיגים ומובילי דעת קהל, עוד מהימים המוקדמים של ההיסטוריה.

אם תשימו לב, לא תמצאו הרבה אנשים ברחוב עונדים טבעת על אצבע האינדקס אחרי הכל, לא כולנו נולדנו להיות מנהיגים. כך מתוך דפי ההיסטוריה אצבע האינדקס הומלכה ע”י קשת של דמויות ששינו את העולם וכיום מי שעונדים עליה טבעת הם אנשי חברה שהשאיפה הגדולה ביותר שלהם היא להוביל דעת קהל, להחזיק בסמכות ולהוות מנהיגים בחוגים שונים. לרוב אלו החשים כך יענדו את הטבעת על אצבע ימין – הצד השכלתני ולא בצד שמאל, צידו של הרגש.

טבעת פרסה

אם ההחלטה לענוד את הטבעת על האצבע המורה שהיא מסמלת דמות חברתית – אצבע זו מעבירה מסר חד וברור כי השאיפה הגדולה ביותר היא להוביל דעת קהל, מנהיגות וסמכות.

לרוב מי שחש כך עונד את הטבעת בצד ימין – הצד השכלי ולא בצד שמאל צד הרגש.

אמה – האצבע שמסמלת בטחון, איזון והגנה. עצם הימצאות הטבעת על האמה משלבת בין שתי עולמות המופנם והמוחצן. האדם שעונד את הטבעת (גברים ונשים כאחד) מלמד על הצורך שלו בביטחון וביציבות.

קמיצה – אצבע זו מסמלת את ההגשמה העצמית והצורך החזק מאד להגשים את עצמנו מתוך אמונה ואהבה. העולם הרגשי נמצא בקמיצה . זו האצבע שרוב האנשים הנשואים עונדים טבעת.

זרת – מסמלת את התקשורת בין אישית , יחסי ציבור וכושר שכנוע שלנו על הסביבה. יחד עם זאת היא משקפת את התחום האינטימי והזוגי. אם מדובר על צד ימין הפירוש הוא שקיים חסם או עיכוב בחיים האישיים, ואם הטבעת נמצאת על יד שמאל מדובר על הצרכים המיניים והרגשיים של מי שעונד אותה.

האגודל – מסמלת את כוח הרצון שלנו ומה אנו עושים איתו. העונדים טבעת על האגודל הם האנשים בעלי בטחון עצמי והרצון החזק שלהם להדגיש קבל עם ועדה שהם כאן בשביל להישאר בדעה שלהם.

טבעות ליד

חומר למחשבה

רכשתם טבעות? סט טבעות? אתם אוהבים את מה שקינתם? מצוין. כעת חישבו היטב היכן אתם רוצים למקם את הטבעות, יש טבעות פתוחות שמאפשרות לכן להגדיל או להקטין את הטבעת בהתאם לאצבע הנבחרת.  זכרו לכל אצבע יש הסמליות שלה והפירוש שלה לכן בפעם הבאה הציצו במדריך ותראו היכן אתם רוצים ענוד את התכשיטים והטבעות שקניתם.

יד מקושטת בטבעות היא הרבה מעבר מסתם לענוד טבעת.
מוזמנת להציץ גם על סקירה של טבעות עדינות של שני יעקובי.

טבעות שיכולות לעניין אותך

טבעת אנה – כסף אמיתי 925

259

טבעת חוליות סמבה

139

טבעת רוקסי – כסף אמיתי 925

139

טבעת ליקוויד

139

טבעת פרפר אנג’ל

129

טבעת פרח – ורד

179

טבעת לב

179

טבעת מרי

139

כתיבת תגובה