קסומה ומהפנטת: סדרת Mystical החדשה

תכשיטי מזלות

מפות כוכבים, שמשות וירחים: סדרת Mystical הקסומה של שני יעקובי עם שרשראות המותאמות אישית למזל האסטרולוגי שלך, טבעות חלומיות ותליונים נוצצים.
עתידות: את הולכת להתאהב

השרשראות והטבעות מסדרת Mystical, נוצרו על ידי שני יעקובי בהשראת המסתורין של עולמות האסטרולוגיה והמיסטיקה. הקסם המאחד בין כוכבי השמיים לגורל וחיזוי העתיד, מאז ומתמיד עורר עניין בקרב האנושות כולה. החל מתרבויות עתיקות שביססו את האמונה שלהם עליו, ועד למוסף ההורוסקופ היומי בעיתון. כעת, הקסם הזה בא לידי ביטוי בקולקציה המהפנטת שלנו!

בין הפריטים שנוצרו בעבודת יד ממש כאן בסטודיו בתל אביב, תוכלי לבחור בין שרשראות מהממות עליהן חרוטות מפות כוכבים נוצצות המותאמות אישית למזל האסטרולוגי של כל אחת. מעבר לכך, תוכלי למצוא שרשראות נוספות ועדינות עם תליונים מעוטרים באלמנטים שמימיים עם שמשות, ירחים וכוכבים. ולא באמת חשבת ששכחנו את כל אוהבות הטבעות שביניכן? באתר תוכלי לבחור בין טבעות עדינות ומינימליסטיות, ועד לטבעות חותם מלאות אמירה.

שרשראות חדשות מסדרת Mystical החדשה

שרשראות עם מפת הכוכבים של המזל שלך

טבעת אדל וטבעת סאנסט

הקולקציה הזו נוצרה מתוך הבנה שכל אחת מאיתנו צריכה טאץ’ של קסם בחייה, ואיזו דרך טובה יותר לספוג קצת ממנו מאשר לענוד אותו עלייך לאורך כל היום? בחרי בשרשרת מזלות עם מפת הכוכבים של המזל האסטרולוגי שלך, כי אין מופלא כמו תכשיט ייחודי המתאים לך אישית. . יש עוד פריטים רבים ומושלמים שמחכים לך באתר. את רק צריכה לבחור איזה סוג של קסם את מעוניינת להכניס לחייך!

לא רוצה לבחור? חושבת שזו משימה קשה מדי להחליט על פריט אחד או שניים מתוך כל הקולקציה? אנחנו לגמרי מבינות אותך! אז דאגנו לך לכמה רעיונות למיקס-אנד-מאטץ’ חלומיים שאת יכולה לעשות עם הפריטים המהממים שלנו:

טבעות חדשות מסדרת Mystical החדשה

שרשרת נייט ושרשרת הרמס

יש לך רעיון לשילובים הורסים שלא מופיעים פה? הפריטים החדשים כבר הגיעו אלייך ואת לא יכולה לחכות להשוויץ בהם? אנחנו מתות לראות! תעלי לאינסטגרם, תייגי אותנו, ואולי אפילו נפרסם את התמונות אצלנו!