איך לשמור על תכשיטי פנינים

מדריך לשמירת תכשיטי פנינים

פנינים קלאסיות, טרנדיות, ומרימות כל לוק

כנראה שאין מישהי שלא אוהבת פנינים! 
מאז ומעולם פנינים היו פריט חובה שמשתלב עם כל אאוטפיט ונותן את הטאץ’ הסופי לסטייל על זמני.
כמו שאפשר לשים לב, גם אנחנו אוהבות פנינים (מודות בהתמכרות הקשה 😅).

מי שאוהבת פנינים ועונדת תכשיטי פנינים הרבה זמן יודעת כי פנינים אמיתיות עלולות להצהיב עם הזמן. כן כן, מצהיבות.
פנינים הן אבני חן אורגניות רכות מאוד, וממש כמו כל דבר טבעי אחר, הן מתבגרות ומתיישנות. זה נורמלי ויכול לקרות לכל פנינה, ללא קשר לאיכות שלה או כמה שילמת עבורה.
האמת, שאם פנינה מצהיבה – זה האישור הטוב ביותר שהיא אמיתית ולא מזויפת. השינוי שנעשה בפנינה מאשר שהיא אורגנית ולא עשויה מפלסטיק וחומרים אחרים.

הסיבה העיקרית לכך שפנינים מצהיבות היא כי הן מאוחסנות לאורך זמן בסביבה יבשה מדי וללא וזרימת אוויר, זה גורם לפנינה להתייבש ולהיות שבירה וצהובה.
אז מה אפשר לעשות כדי לשמור על הפנינה כמה שיותר ולמנוע ממנה להצהיב?
בשביל זה אנחנו כאן!

תענדי אותן!

הפתרון הפשוט למניעת הצהבה של הפנינים שלך הוא פשוט לענוד אותן יותר! אפילו מספר פעמים בודדות במשך החודש יספיקו. כשהפנינים באות במגע עם אוויר, הן מקבלות את הלחות הדרושה לשמירה עליהן זוהרות ויפות.
גם המגע עם העור טוב לפנינים, אבל חשוב לשים לב שיותר מדי זיעה עלולה לגרום לפנינים לאבד את הברק שלהן. לכן חשוב תמיד להוריד אותן אם את עושה פעילות גופנית, לפני השינה, כניסה למקור מים וכו’.

מוזמנת להתרשם מעגילי הפנינה הצמודים הקלאסיות האלו, מעגילי חישוק עם תליון פנינה או ממגוון עגילי הפנינים מלאי הסטייל אצלנו בחנות.

מחפשת שרשרת פנינים? ניתן להתרשם מהמבחר כאן ואמרנו שיש אצלנו גם טבעות פנינים וצמידי פנינים

בחורה שעונדת תכשיטי פנינים (שרשראות ועגילי פנינים)
תעדני את תכשיטי הפנינים שלך

אחסון נכון של פנינים

כשאת לא עונדת את הפנינים, חשוב לשמור עליהן בצורה נכונה. הימנעי מאחסון בשקיות ניילון, פלסטיק, או פתרונות אחסון שימנעו זרימת אוויר. הסביבה האטומה הזו יוצרת חום ועלולה לייבש את הפנינה. כמו שאמרנו, פנינים אוהבות אוויר 🙂
אנחנו ממליצות לשמור את הפנינים בשקית הבד שקיבלת מאיתנו, במקום קריר, הרחק ממקורות שעלולים לפלוט חום. ככה הן יוכלו לקבל את האוויר והלחות הדרושים להן!

איך לשמור על תכשיטי פנינים - שרשראות פנינים
שרשראות פנינים של מים מתוקים

 

ניקיון

לפני שאת מאחסנת את הפנינים, נגבי אותן בעדינות עם בד רך. כך תוכלי לנקות את הזיעה, שמני גוף, כימיקלים או לכלוך שמזיקים לפנינה ומשפיעים על הצבע שלה. אנחנו ממליצות על מטלית הניקוי שלנו שהבד העדין שלה מותאם לפנינים.

חידוש וציפוי מחדש של פנינים

פנינים הן חומר אורגני ולצערנו לא ניתן להלבין, לצפות או לחדש אותן.

כמו שאמרנו, פנינים הן אבני חן אורגניות ושבריריות, לכן כדי לשמור עליהן חשוב לטפל בהן כמו שצריך. הצהבה של הפנינים היא תהליך טבעי, שניתן למנוע בקלות. עם טיפול נכון, פנינים יכולות להישאר לבנות ובוהקות למשך זמן רב!
והכי חשוב, להנות מהן כמה שיותר 🤍

אנחנו כמובן כאן לכל שאלה או התלבטות, יכולה לכתוב לנו באתר, באינסטגרם, בפייסבוק ובמייל.