מתנה לחברה טובה – כך תבחרי תכשיטים לחברה שלך

חברתך הטובה חוגגת יום הולדת? חתונה? לידה? יהיה האירוע אשר יהיה – את בטח רוצה לשמח אותה עם מתנה מדליקה ואישית. מה דעתך על מתנה לחברה טובה שלך שהיא טבעת מדליקה? שרשרת מעוצבת? כך או כך, תכשיטים לאישה בעיצובים מדליקים של שני יעקובי הם הפתרון האידיאלי עבורך והמתנה המושלמת ?

אז לבחור תכשיט לחברה שלך בהתאמה אישית?

שאלי את עצמך איך את רגילה לראות את חברתך יוצאת מהבית? האם היא יותר טיפוס של ג’ינס, גופיה וסניקרס או שבכל הזדמנות היא מחפשת את השמלה הכי אלגנטית בארון שלה? אחרי שתאפייני את הסגנון שלה תוכלי בקלות להתאים לה את

מתנה לחברה טובה

התכשיטים לפי הסגנונות הבאים:

  • קלאסית אבל מתוחכמת –  שילוב בין תכשיטים שמתאימים להכל, תמיד קלאסיים לכל לוק אך מצד שני עם איזשהו טוויסט מדליק בין אם זו אבן שחורה מיוחדת, רווחים, משחקי צורות ועוד.

  • מעיזה אבל חושבת על כל פרט – צמידים עם מגוון של תליונים מיוחדים כמו בעלי חיים וסמלים שמביאים מזל, תכשיטי מזלות, תכשיטי גורמט, שילוב בין חומרי גלם יהפכו את המתנה שלך למקורית ומפתיעה.

  • פשטות שמנצחת את הכל – מגוון של תכשיטים בציפוי זהב המאופיינים בקווים נקיים וחדים שמתאימים לכל לוק ופשוט מקפיצים את המראה בכמה רמות.

  • רוק אנד רול בקלאס- שילוב בין חומר גלם, תכשיטים המשתלבים בצורה מושלמת על כל צבע ועל כל גוון עור. סגנון הרבה יותר “מחוספס” ומתאים לנשים מסוימות…

תוכלי כמובן ללכת על שילובים בין קולקציות, לבחור זוג עגילים או צמיד, להרכיב סט ייחודי משלך ותהיי בטוחה שמדובר באחת המתנות היותר ייחודיות שתעניקי לחברתך הטובה. כל התכשיטים עשויים מפליז המצופה בכסף או זהב 24 קראט, חלקם משלבים חומרים ייחודיים ולא שגרתיים כמו אבני קריסטל, חרוזים, פנינים ועוד.

אם את עדיין מתלבטת לגבי איזו מתנה לחברה טובה שלך כדאי לך לבחור, את תמיד יכולה לפנק אותה בגיפט קארד לרכישה בחנות או באתר ולתת לה להחליט בעצמה 🙂

רוצה לחפש השראה בעצמך? היכנסי לחנות שלנו וצפי בכל המוצרים!