קולקציית מקסיקו 2016

קולקציית מקסיקו 2016

אחרי הרבה חיפושי השראה, חיפוש חומרים חדשים ומיוחדים, ובעיקר עבודה קשה אבל כיפית, אני משיקה את קולקציית מקסיקו החדשה ואת מוזמנת להכיר אותה קצת יותר מקרוב.
אחרי שהחלטתי שמתחשקת לי קולקציה בהשראת מקסיקו המדהימה, התחלתי לחקור מעט על המדינה, המסורת, ההיסטוריה והטקילה ;-).
גיליתי שאני מאוד מתחברת לאווירת החופים הבתוליים והיפים והחלטתי שהקולקציה תהיה באווירה הזאת.

כולם מכירים את שבט המאיה המיתולוגי במקסיקו ואני מאוד התחברתי לרעיון השבט הנכחד שהיה ידוע בהתקדמותו ובדרכיו המיתיות והקוסמיות. בהשראת שבט המאיה חיפשתי לשלב חומרים חדשים שלא השתמשתי בהם עד היום בקולקציות שלי והחלטתי לשלב אבני חן אמתיות בתכשיטים.
הסיפורים מספרים שבני שבט המאיה היו מאמינים בסגולות אנרגטיות לאבני חן והיו משתמשים בהן לריפוי. אני פשוט מאוד אוהבת את המגע והיופי שלהן ולכן החלטתי להשתמש בהן.טבעת קווארץ של שני יעקובי

 

אחת האבנים המיוחדות ביותר שמצאתי היא אבן הקוורץ. היא מגיעה בצורת קריסטלים מוארכים ופשוט הייתי חייבת לשלב אותה בתכשיטים שלי. הטאץ’ של אבן לא מלוטשת בצורה הטבעית שלה בשילוב הזהב והכסף פשוט הקסים אותי וידעתי שמצאתי משהו מיוחד. לחצי כאן לצפייה בתכשיטים עם קריסטלים ועגילי קריסטלים שלנו.

אחרי כן המשכתי לחקור והגעתי למסורת מקסיקנית יפהפייה שנקראת יום המתים המקסיקני. חג מקסיקני המוקדש לזכרם של אבות המשפחה שהלכו לעולמם. למרות הנושא העגום הוא נחוג באווירה של קרנבל, בדומה להלווין של האמריקאים. מאוד התחברתי לאימג’ים שמלווים את החג, גולגלות ושלדים מקושטים בפרחים, קישוטים שונים ובצבעוניות מאוד מיוחדת. בקולקציה החדשה שילבתי את הרעיון בדמות תליוני וחרוזי גולגלות חביבות ולא מפחידות, וגם תליוני עיניים ותוספות מיוחדות אחרות.

כמובן שלא יכולתי לוותר על הקווים הגאומטריים המזוהים איתי ושילבתי אותם יחד עם כל ההשראות שמצאתי, באופן ששומר על קווים נקיים, עדינים, מודרניים ואורבניים שאני כל כך אוהבת. לצילומי הקולקציה כמובן שהייתי חייבת ללכת לחוף הים, ויחד עם הצוות שלי, הפקנו לוק בוק מהמם באווירת הקולקציה החדשה.
זהו, זה הסיפור כולו, מקווה שנהנית מסיפור הקולקציה ושתיהני עוד יותר מהקולקציה עצמה.
שלך, שני.

קולקציית מקסיקו

 

כתיבת תגובה