The big bang theory

קולקציית ביג בנג

The big bang theory

אין מה להגיד, אני אוהבת את הסגנון האורבני, הוא חלק ממני והוא ליין קבוע אצלי עם קולקציה משתנה. כשהתחלתי לעבוד על קולקציה חדשה לפני כמעט שנה, החלטתי לקחת את הקולקצייה האורבנית, לגוון ולהעשיר אותה, כי בכל זאת הנוף העירוני משתנה אז על הקולקציה להשתנות ביחד איתו.
עדיין היה לי חשוב לשמר את הגיאומטריה האופיינית לסגנון, אבל עם לוק יותר עדין, יומיומי ובעיקר פחות נוקשה.
בשלב הסקיצות חוויתי הרבה נדודיה שינה, וניצלתי את הלילה כדי לשרטט קצת במרפסת, וכאן לא רק הנופים העירוניים היוו לי השראה, אלא גם נופים יותר רחוקים, או ליתר דיוק -מאוד רחוקים- הסקיצות החלו להיראות כמו תכשיטים בצורות של כוכבים, של הנוף הלילי שבשמים. ומשם ממשיכים הלאה, מעבר לשמים, לנוף קצת יותר מסתורי ולא נודע, אולי אפשר לקרוא לו נוף מיסטי- מצאתי את עצמי משחקת בסקיצות עם תבניות מלאות וחלולות בעיצוב שגרם לתכשיט להיראות כאילו יש לו של אבני קריסטל, וסגנון התכשיטים קיבל מראה של קמעות מזל.
ואז במהלך העבודה הפתעה משמחת ולא צפוייה- גיליתי שאני בהריון. מיד נפל האסימון לנדודי השינה, נדידת ההשראה והעיצוב המסתורי המרוחק. אולי זו הסיבה שהעיצוב החל להזכיר לי קמעות מזל, קצת עין הרע לא מזיק לאף אחד..:)
אז ממקום של להעשיר קולקצייה אחת, הגעתי ליצירת קולקצייה חדשה שפשוט התאהבתי בה. קולקציה של אורבניות וגלקסיה, בריאה של משהו חדש- של סגנון חדש, ועם כל הצ’יזיות שבדבר- של חיים חדשים- דניאל שאוטוטו בן חודש 🙂
כל כך הרבה דברים חדשים ביחד, כמו מפץ גדול.
מוזמנות להתרשם מהקולקציה החדשה 

כתיבת תגובה