5 רעיונות למתנה לחג

רעיונות למתנה

ההתלבטויות המוכרות בכל שנה מה לקנות מתנה לחג חוזרות. שוב אתם מחפשים את המתנה הייחודית שתהיה גם אישית מספיק וגם תקלע לטעם האנשים להם אתם מעניקים אותה.

תוסיפו לזה אילוצים של תקציב, זמן פנוי טעם אישי, וכן, גם עד כמה אתם יודעים לבחור את המתנה הייחודית שבאמת תעלה חיוך גדול ממי שיקבל אותה 🙂 אם אתם לא בטוחים  בעצמכם ואתם לא סגורים מה לקנות, נשתדל לתת לכם רעיונות שיענו על כל הצרכים.

למי אתם נותנים מתנה לחג?

ראשית, יש לדעת שמתנות לחגים מתחלקות בגדול בין שתי קטגוריות:

  • מתנות למשפחה ולחברים קרובים.
  • מתנות לאנשים שאתם מכירים אבל לא ברמה של לקלוע בדיוק לטעם שלהם (חברים לעבודה לדוגמה).

המתנות הקלות ביותר לקנייה הן מתנות למכרים שאין צורך שיהיו אישיות מדי משום שאינכם מכירים באמת את האדם. לכן, אפשר למצוא מתנות שימושיות שיהיו גם מעוצבות מספיק כדי להפוך אותן לייחודיות ולאיכותיות.

תקציב – חשוב להגדיר תקציב לפני שקונים מתנה לחג. אם מדובר על מכרים אפשר למצוא תכשיטים יפים במחירים סופר נוחים ברחבי האתר ובקטגוריית הסייל שלנו וככה גם מקבלים מתנה מושלמת וגם לא קורעים את הכיס. אם מדובר על משהו קרוב אלינו אפשר לרכוש שובר מתנה מפנק, סט תכשיטים מושלם או אפילו תכשיט בהתאמה אישית לאותו אדם אהוב.

להלן מספר רעיונות של מתנות שניתן לקנות למכרים, חברים ובני משפחה לקראת החגים (ובכלל):

מחזיק מפתחות מעוצב

 

 מחזיק מפתחות מעוצב עם חריטה על השם זוהי מתנה מדליקה שהרבה אנשים ישמחו לקבל. הפופולאריות של המוצר הזה עולה לאחרונה והמחיר לכל כיס. ניתן למצוא מחזיקי מפתחות מעוצבים במגוון סגנונות.

צ’ארמים

צ’ארמים הם מעין קמעות קטנים בצורות ובצבעים שונים המשמשים לעיטור כל צמיד ולתיאור הסיפור האישי והחוויות של כל אחת באמצעות תכשיט. אפשר להשחיל צ’ארם בקלות על כל צמיד כמעט, כך שאת יכולה לבחור לחברה שלך צ’ארם או שניים עם משמעות ייחודית לכן, באתר שלנו תוכלו למצוא צ’ארמים עשויים מפליז בציפוי כסף או זהב 14 קראט וגם צ’ארמים מכסף 925 אמיתי שישדרגו כל צמיד.

צמיד חברות 

לאנשים המיוחדים ביותר מגיע תכשיט לציון הדרך הארוכה שעשיתם יחד עד כה. צמיד חברות מוכר כתכשיט שמאחד אנשים, בעיקר נשים שרוצות להעניק זו לזו תכשיט זהה שמציין את החברות האמיצה שלהן במשך שנים. הצמיד מגיע עם חריטת שם ותאריך לפי בחירתכן. לצמידים ותכשיטים עם אפשרות לחריטה אישית 

תכשיט בהתאמה אישית 

אם יש מתנה מושלמת זו כנראה זו. תתאימו לאדם המקבל את המתנה תכשיט בהתאמה אישית שיעניק משמעות נוספת למתנה שלהם. זה יכול להיות תאריך מיוחד, שם של הילדים, כינוי שידוע רק לכם, אייקון יפה או כל דבר שתבחרו.

שוברי מתנה

 שוברים לחנות ייחודית ואיכותית הם דרך נהדרת להעניק למישהו אהוב את הזכות לבחור לפי הטעם שלו מתנה מעוצבת בהזמנה אישית. רוצים להעניק תכשיט מגניב ליקירכם אבל לא יודעים איך לבחור? תנו להם לשבור את הראש ? כל מה שעליכם לעשות זה לרכוש שובר מתנה אצלנו בסכום הרצוי והנה לכם אחלה מתנה לחג ובכלל!