הנחיות שימוש באתר
הנחיות שימוש באתר
כללי:
הנחיות השימוש באתר באות בנוסף לתקנון החברה המפורסם באתר ומשלימות אותו. בכל ענין ודבר, תקנון החברה הוא המסמך המלא והמחייב.
למען הפשטות, הנחיות השימוש באתר כתובות בלשון נקבה אך הן פונות גם ללקוחות מהמין הגברי.
הרשמה:
כדי לרכוש אצלנו פריטים, ראשית עליך להירשם לאתר. הרשמה זו תאפשר לך גם ליהנות מהטבות ומבצעים שונים שיתפרסמו מעת לעת. תהליך ההרשמה קל, מהיר וידידותי. לאחר ההרשמה, ייווצר עבורך איזור אישי, שבו תוכלי לעדכן את הפרטים האישיים שלך ולעקוב אחר מצב ההזמנות שלך. בכל שאלה הנוגעת לאתר, לתהליך ההרשמה, למוצרים המופיעים בו או לבירורים אחרים, תוכלי לפנות אלינו באמצעות מייל לשירות הלקוחות shani@shanijacobi.com או באמצעות טלפון מספר 0504-300318.
שינוי ושחזור סיסמה:
במידה ושכחת את הסיסמה לחשבון שלך באתר החברה, ניתן לשחזר אותה דרך האתר. הנחיות לשחזור הסיסמה ישלחו לאימייל שלך שהוזן לחשבון הפרטי שלך באתר והשמור במערכת.
לאחר כניסה לאתר, תוכלי תמיד לעדכן את הסיסמה שלך באיזור האישי.
לאחר כניסה לאתר, ניתן לשנות את פרטי החיוב ו/או את פרטי הכתובת למשלוח.
תשלום ואבטחה:
לצורך שמירה על אבטחת המידע האישי של הלקוחות, שני יעקובי לא שומרת אצלה את פרטי כרטיס האשראי שלך. על כך אחראית חברת סליקת כרטיסי אשראי (סליקה באינטרנט) עימה שני יעקובי עובדת. החברה עומדת בתקנים קפדניים של סטנדרטים ונהלי אבטחת מידע לפי דרישת חברות האשראי תקן PCI level 1. תוכל לשלם באמצעות כרטיסי אשראי מסוג ויזה כאל, ויזה לאומי, מאסטרקארד, ישראכרט, דיינרס ואמריקן אקספרס – או באמצעות השירות של PayPal.
אם חברת כרטיסי האשראי לא אישרה את חיובך, לא נוכל לספק לך את המוצרים שהזמנת. במקרה זה ניצור איתך קשר, ונימנע מחיוב כרטיס האשראי שלך. כדי שנוכל לספק לך את המוצרים, הזמנתך צריכה להתקבל ולהיקלט אצלנו באופן תקין ומסודר, כשהיא מכילה את כל הפרטים הנדרשים ליצירת קשר ולמשלוח. אם לא תקבל פנייה מאיתנו במייל או בטלפון תוך 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה (לא כולל שבתות וחגים), יש להניח כי חלה תקלה. במקרה זה מומלץ שתפנה באמצעות מייל לשירות הלקוחות shani@shanijacobi.com. אנו נברר את מקור התקלה ונסייע בביצוע ההזמנה.
ביטול קניה, החלפה והחזרת מוצרים:
אם את לא מעוניינת בפריט שקיבלת, תוכלי להחזיר אותו אלינו ללא דמי ביטול ולקבל קרדיט באתר ללא תוקף או החזר כספי. כל מה שתידרש לעשות הוא לשלוח אלינו חזרה את הפריט, בתוך 14 יום מתאריך הקנייה, ורק כאשר המוצר ארוז באריזתו המקורית. עליך לוודא שלא נעשה בו כל שימוש ושלא נפל בו שום פגם/נזק. כמו כן, התוויות המקוריות שהגיעו עם הפריט חייבות להיות עליו בשלמותם בעת ההחזרה. החזרה והחלפת מוצרים תתבצע מוצר שנעשה בו שימוש, או שאריזתו פגומה/חסרה, לא יוחלף ולא יינתן בעדו זיכוי כספי.
ביטול עסקה בכרטיס אשראי מעבר ל 14 יום מיום הקנייה, ישא בדמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר.
ביטול לפני משלוח המוצר יהיה ללא חיוב נוסף, ויוחזרו ללקוח הכספים ששילם בגין העסקה כולל דמי המשלוח. זיכוי כספי יינתן עפ"י האמור בחוק.
במקרה של ביטול עסקה לאחר משלוח המוצר אל הלקוח, יינתן זיכוי כספי מלא רק לאחר קבלת הסחורה במחסני החברה ובדיקתה ע"י עובדי החברה. במקרה בו הסחורה נשלחה עם דואר שליחים, עלות המשלוח תנוכה מסך הזיכוי. הזיכוי יינתן בתנאי שהמוצר יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק ועם התוויות המקוריות עליו. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא יזוכה המזמין (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי). כן יובהר, כי החברה תהא בעל שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצר המוחזר.
כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.
מובהר כי לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות. כמו כן, החברה אינה מתחייבת להחליף פריטים שנמכרו בסוף קולקציה או במבצע חיסול.
החזרת המוצרים יכולה להתבצע באחד מהאופנים הבאים:
הלקוח ישלח את המוצר חזרה, על חשבונו, לכתובת החברה המפורטת באתר ובדף המצורף לכל חבילת משלוח.
לחילופין, יוכל הלקוח לבקש מהנהלת האתר ו/או הספק (כנ"ל) שישלחו שליח לביתו לאיסוף המוצר. החברה תחייב את הלקוח בעלות דואר השליחים לפי המחירון בתוקף באותה עת.
אפשרות נוספת היא החזרת המוצר לסטודיו שלי ברחוב פרוג 13, תל-אביב, בשעות הפעילות של הסטודיו. אם בחרת באפשרות זו, עליך לעמוד בסעיפי התקנון ולהציג חשבונית קנייה.
אספקה ומשלוחים
הפריטים שרכשת יישלחו אלייך באמצעות דואר רשום, במסגרת זמן האספקה שצוין בעת הקנייה. אם ביקשת לקבל את הפריט עם שליח ישירות הביתה, יתאמו איתך מראש את זמני ההגעה שלו. אנחנו מתחייבים לארוז ולהוציא עבורך את הפריט למשלוח תוך שלושה ימי עסקים מיום הזמנת הפריט.
משלוח עד הבית לרוב מגיע לכל חלקי הארץ בטווח שבין 2-5 ימי עסקים (תלוי בחברת השליחויות), וכשמדובר במשלוח בדואר רשום, זמן המשלוח תלוי בדואר ישראל. במידה וחברת השליחים לא מגיעה ליישוב שציינת בכתובתך, נשלח אלייך את ההזמנה באמצעות דואר רשום. אנחנו לא יכולים לקחת אחריות על עיכובים שקשורים לחברות השילוח השונות. במידה וחברת המשלוחים או דואר ישראל לא יוכלו להעביר את המשלוח מכל סיבה שהיא, נודיע לך על כך ונפעל למציאת פתרון חלופי המקובל על שני הצדדים.