שופינג il – איך להתכונן לחגי הקניות

סייל מיוחד על עשרות פריטים

המנוסים שבקונים כבר יודעים שאין טעם לבזבז כספים על קניות לחגים מלבד המתנות ההכרחיות. את המתנות הגדולות לעצמכם אתם קונים בחגי הקניות באינטרנט, כל הימים הבינלאומיים שהתחילו בהתחלה כשיגעון מקומי של אתרים מסוימים, ועם התפשטות הגלובליזציה של הקניות לכל מקום בכדור הארץ הם הפכו להיות חגים אוניברסליים. מדובר בחגים שבהם יש הוזלות מסיביות של ממש, מה שהופך את הקניות לכדאיות גם אם תשלמו על זה מכס או מסים שונים ודמי משלוח. עדיין, הקניות ייצאו יותר בזול וגם תקבלו בדיוק את מה שרציתם ולא יכולתם להרשות לעצמכם לפני כן.

שופינג אי אל – מה זה?

בשנים האחרונות נוסף לו אירוע מיוחד כחול לבן בשם “שופינג IL” שהוא למעשה חג הקניות הישראלי. שופינג אי אל הוא חג זה שנמשך על פני יומיים יימכרו על ידי מאות עסקים וספקים מוצרים בהנחות שוות ביותר!

מתי שופינג איי אל

חג שופינג אי אל מתקיים בכל שנה בתאריכים שונים אך תמיד בתחילת נובמבר בימים רביעי וחמישי הראשונים של החודש אז תשימו לכם ביומן תזכורת או שתרשמו לניוזלטר שלנו ואנחנו כבר נדאג להזכיר לכם 🙂

ממליצים גם לבדוק את עמוד המבצע של SHOPPING IL באתר

שופינג אי אל – למי מתאימות הקניות בחגי ההוזלה באינטרנט?

חג הקניות החלו כמבצעים שנועדו לחסל מלאי שנצבר בעונות החגים, כמו בלאק פריידי וסייבר מנדיי, ולכן בהתחלה רק קניות ייעודיות היו כדאיות. בשנים האחרונות נוספו תאריכים מיוחדים נוספים כמו חד הרווקים הסיניים בתאריך היפה 11.11 , חג הקניות הישראלי “שופינג אי אל” ועוד. הוסיפו לכך את החגים של הנוצרים כמו חג המולד וחג ההודיה שבהם נהוג לקנות והרבה, ותקבלו חודשיים שלמים שהם למעשה פסטיבל קניות של ממש! אמנם, כשהחלה חגיגת הקניות הגלובלית בעיקר נשים קנו באתרים האלה. אולם מכיוון שהיום אנחנו כבר יודעים שגברים אוהבים לרכוש לא פחות מאיתנו הנשים – אם כי חפצים אחרים לגמרי בדרך כלל – הטיפים להיערכות לחגי הקניות משותפים לכולם (וזו הזדמנות מצוינת עבורך לדאוג שהוא יפנק אותך במתנה שווה!). הקניות באינטרנט יכולות להיות חוויה משתלמת מאוד אבל כדאי לתכנן אותן בתבונה. שימו לב לטיפים שלהלן ותוכלו ליהנות מכל ההוזלות המשמעותיות האלה.

איך נערכים לשופינג il בתבונה ומבלי להפסיד את המומנטום?

  • חישובי זמן נכונים – כבר שמענו בשנים האחרונות על קריסת שירותי הדואר שלנו בגלל החבילות שמגיעות לכאן בקצב היסטרי, וכעת אנחנו עומדים לפני גל נוסף של עיכובים צפויים. ולכן מומלץ מראש להיערך לכך ולקנות רק מה שברור לכם שלא יגיע אליכם מיד. רשות הדואר מבטיחה שנערכה על ידי פתיחת מרכז קליטה וחלוקה חדש ועוד שיפורים, אבל קחו בחשבון שגם במדינות שבהן מזמינים יש צוואר בקבוק שבו הקניות שלכם יכולות להיתקע. אל תקנו מה שהכי דחוף לכם בתוך זמן קצר. אנחנו בחנות האונליין שלנו מציעים משלוחים עם שליח עד הבית בתוך 3 ימי עסקים בעלות סמלית ככה שאם אין לך סבלנות לחכות זו הבחירה שלך!
  • עקבו אחר הצטרפות של אתרים ישראליים לחגיגה – למרבה ההפתעה, אתרים ישראליים לא מעטים החליטו ליהנות מהחגיגה בעצמם, ולכן מומלץ כי תעקבו אחר אתרי הקניות החביבים עליכם גם בישראל, וגם במדיה החברתית. ברוב המקרים הם ירצו להצטרף לחגיגת ההוזלות ולכן יציעו לכם את היתרון האולטימטיבי – משלוח עד הבית במהירות או שילוח קצר ויעיל.
  • עשו סדר ברשימה שלכם – אין אחד שאין לו וויש ליסט משלו בכל אתר שהוא רגיל לקנות בו. אם אספתם פריטים אלה התחילו לעשות סדר בעדיפויות שלכם מבלי לחרוג מהתקציב. מצד שני, אנחנו מקווים שאכן שריינתם לעצמכם תקציב רכישות שיתאים לכך.
  • קופונים והנחות מועדון – אם אתם נמצאים ברשימת הדיוור של האתרים החביבים עליכם שימו לב אם יש להם הצעות נוספות אליכם כלקוחות קבועים, להבדיל מכל מי שרק נכנס לקנות בחגי הקניות. זה עשוי להשתלם לכם מאוד.

לסיכום, חגי הקניות הם חגיגה אמיתית ויכולים להיות צרכנות טובה ונכונה.

שופינג שמח!

 

רוצים להישאר מעודכנים במבצעים שלנו לחגי הקניות? הרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים ישירות למייל