תכשיטי חברות

צמידי חברות

תכשיטי חברות – תכשיטים עם משמעות רגשית

תכשיטים משמעותיים לנשים לא רק בגלל העיצוב והחומרים שמהם צורפים אותם, אלא גם משום שמעניקים להם אותם באירועים מיוחדים בעלי משמעות רגשית. תכשיטים הם אהבה גדולה של כל מי שמעריכה אסתטיקה ועיצוב איכותי, וזה מתחיל כבר בילדות. בשנים האחרונות גוברת הפופולריות של צמידים מסוגים שונים, כאשר אפילו ילדות שמחות לאסוף אותם ואת התליונים המיוחדים שמתווספים אליהם. הפופולריות היא בעיקר בגלל הייחודיות של צמיד כתכשיט שיכול להיות מעוצב אישית לפי הזמנה, או בגלל אירוע מיוחד שהוא ניתן לה בו. כאלה הם צמידי חברות שנערות ונשים מעניקים אחת לשנייה כאשר הן רוצות לציין את החברות המיוחדת שיש ביניהן.

למה דווקא צמידי חברות?

אנחנו כבר יודעים שנשים אוהבות לשמר ולתחזק את החברות ביניהן משום שהיא מעניקה להן תמיכה רבה במהלך החיים. אין דבר יותר כיפי מאשר להתבגר עם החברות הכי טובות מהגן, מבית הספר, מהצבא ומהלימודים הגבוהים. כשנשים כאלה עוברות דרך ארוכה יחד הן מרגישות צורך לפעמים לציין זאת בעזרת תכשיט מעוצב אישית, ובו חריטה או עיצוב מיוחד להן בהזמנה אישית. יש סיבות רבות שבגללן נשים רוצות להעניק צמיד חברות כזה אחת לשנייה, וכולן לקוחות מהחיים שלהן יחד. זה לא משנה כמה אתן קרובות פיזית אם אתן קרובות נפשית. תכשיט זהה לשתיכן עושה את החברות הזאת מיוחדת אפילו יותר. יש לכן משהו להתגאות בו ואין שום סיבה לא לעצב תכשיט מיוחד לצורך זה.

מתי תשמחו לתת צמיד חברות בהזמנה אישית?

  • בכל שנה עגולה שמציינת את החברות שלכן – עברו חמש שנים, עשר, עשרים שנה ואתן עדיין צומחות ומתפתחות יחד? כבר נישאתן ויש לכן ילדים ומשפחה ואתן מלוות אחת את השנייה כמו אחיות? למה לא לעצב צמיד שבו חריטה של שמותיכן יחד עם מוטיב מעניין שמשותף רק לכן, כמו פרפר, או מפתח, או פרח שאתן אוהבות? זהו צמיד שללא ספק יהיה תכשיט מועדף.
  • התגייסתן? השתחררתן? תחגגו! – אם התגייסתן יחד או השתחררתן יחד זהו הזמן לעצב לכן צמיד חברות שמציין את החופש או את השירות הצבאי, ואתו תחגגו לאורך כל הדרך. צמיד חברות כזה הוא תוספת נהדרת כמזכרת לשנתיים הכי מיוחדות בחיי כל ישראלית. וכאן אפשר לראות את מגוון התכשיטים לחיילות שלנו.
  • הטיול הגדול אחרי הצבא – לאחר הצבא כל אחת יוצאת לדרכה, וחלקכן יוצא לטיול הגדול וחלקכן נשאר בארץ ומתחיל מיד את הלימודים ואת מסלול הקריירה המועדף. צמיד חברות כזה מציין את תחילת הדרך שלכן כחברות שנשארות ככה למרות השינויים הצפויים בחיים שלכן, כל הזמן יחד.