איך לקנות תכשיטים אונליין באינטרנט ללא חשש?

איך לקנות תכשיטים באינטרנט ללא חשש?

כיום אין כמעט אדם שאינו קונה באינטרנט וניתן לומר שהקניות האינטרנטיות מכסות כמעט כל תחום בחיינו, החל מחלק חילוף קטן לרכב ועד קניית המזון השבועיות לבית. אך למרות ההיכרות המעמיקה עם פלטפורמת הקניות באינטרנט, החנויות וסידורי האבטחה המתקדמים, עדיין עולים מידי פעם אצל אנשים חששות לגבי רכישה באינטרנט בעיקר כשזה מגיע לרכישת תכשיט חדש. חששות אלו מסווגים לכמה סוגים – התשלומים ובטיחותם, שירות הלקוחות במקום כלשהו מעבר לים וכמובן הסחורה עצמה ואיכותה. נכון, יש לא מעט הפתעות בקנייה באינטרנט, אבל בסך הכל רוב האתרים האמינים מוכרים לנו. בנוסף, ניתן בקלות לבדוק היכן בטוח לקנות בלי חשש. ריכזנו בעבורכן מספר טיפים שיסייעו ברכישות תכשיטים אונליין.

טיפים לרכישת תכשיטים אונליין באינטרנט ללא חשש

לא לוותר על מפרט טכני ומידע

 תכשיט הוא מוצר בעל תעודת זהות ברורה. כל אתר שמכבד את עצמו ישקף לכן את המפרט המלא של התכשיט – ממה הוא עשוי, באיזו טכניקה ומה המידה. כל אלו כמובן גם נחוצים למען קבלת תעודת אחריות על התכשיט. בנוסף, אנשים רבים מגלים רגישות לחומרים מסוימים, במידה ולא מצוינים החומרים באתר ממנו תכננתן לרכוש אנו ממליצים לוותר על הרכישה ולא לקחת סיכון מיותר.

תמונות מדויקות ובאיכות טובה 

אתר טוב יספק לכן תמונות משני סוגים, תמונת פקשוט של התכשיט עצמו על רקע נטרלי ותמונה של התכשיט על דוגמנית שתסייע לכן להבין את הפרופורציות שלו וכיצד הוא נראה על הגוף. באתרים טובים יש לפעמים אפילו תמונה של התכשיט בגודל טבעי שתסייע לכן להחליט. מכל מקום, וודאו שהצבעים בתמונה טבעיים ונכונים לכן.

שירות לקוחות זמין במגוון דרכים 

ניתן לספק שירות לקוחות במספר דרכים: בטלפון, בצ’אט של רשת חברתית, באתר עצמו או במייל. כל הפרטים לנגישות מוקד שירות הלקוחות חייבים להיות זמינים ונגישים. נסו ליצור קשר עם שירות הלקוחות לפני הרכישה כדי לקבל מושג טוב יותר על התכשיט אותו אתם מתכננים לקנות וגם כדי לבחון את הגישה השירותית של החברה. פרטים אלו יכולים להשפיע על החלטתכם לרכישה.

אבטחת דף התשלום

 בקנייה בטוחה באינטרנט תוכלו למצוא בדף התשלום באתר סמלי אבטחה, תמיד וודאו שאתן נכנסות לדף מאובטח. במידה ואתן חוששות מהשארת פרטי כרטיס האשראי שלכן, בדקו אם יש לכן אפשרות למסור פרטי אשראי טלפונית. במידה שאינכן רואות שאופציה זו מצוינת בפירוש בדקו את האפשרות בשיחה עם מוקד השירות.

בחירת התכשיט עצמו

 אנחנו מכירות את עצמו דיי טוב בכדי לדעת מה הטעם האישי שלנו, מה אנחנו אוהבות ומעדיפות ולכן רוב הסיכויים שהתכשיט שאנחנו קונות יענה לטעם שלנו במדויק. ברכישות ראשונות באינטרנט מומלץ ללכת על בטוח ולבחור תכשיטים שאנחנו יודעות בוודאות שיהיו טובים ויתאימו לנו. לאחר שתתחילו להכיר יותר לעומק את האתר בו אתן קונות בדרך כלל ולהבין איך הדגמים אמורים להראות במציאות, יהיה לכן יותר קל לבחור ברכישות הבאות גם דגמים מאתגרים יותר מבחינת העיצוב והנועזות.

חפשו עדויות של לקוחות וחוות דעת במדיה החברתית

 בדף הפייסבוק ובמדיה החברתית של כל חנות תוכלו למצוא לרוב חוות דעת וביקורות של לקוחות. לפי מידע זה תוכלו גם לקבל מושג על החנות ועד כמה היא פופולרית. למה זה חשוב? משום שאם החנות פופולרית זה אומר שהיא אמינה ועומדת בהבטחותיה, אחרת הייתם נתקלים בביקורות הפוכות.

אולי יעניין אתכם להתרשם מכמה מקטגוריות התכשיטים שלנו

אם כן, קניות באינטרנט הן דבר כיף ופשוט אך יכולות להוביל גם לחוויות לא נעימות התמידו להיעזר בטיפים ותהיו בטוחות – שופינג נעים!