משלוחים

  1. אספקת המוצרים לרוכשים מבוצעת באמצעות דואר רשום או איסוף עצמי מדיזנגוף סנטר.
  2. סכום דמי המשלוח יופיע בתום תהליך ההזמנה תחת המוצרים שבחר הלקוח לרכוש וייגבה בעת ביצוע ההזמנה. במקרה של עסקה בתשלומים, ייתכן ודמי המשלוח ייגבו במסגרת התשלום הראשון.
  3. החברה מתחייבת לארוז ולהוציא למשלוח את ההזמנות עד 3 ימי עסקים ליעד המבוקש.
  4. הפריטים נשלחים בדואר רשום  (5-14 ימי עסקים) או בדואר אוויר בינלאומי רשום לחו"ל (10-17 ימי עסקים). כל המשלוחים מאפשרים אפשרויות מעקב. יש לציין כי במקרים חריגים המשלוח עלול להתעכב בעוד כ-6 ימי עסקים.
  5. דואר שליחים – חינם בהזמנה מעל 249 ש"ח. השליח מתאם מראש ומגיע עד 3 ימי עסקים לכתובת פרטית או לכתובת מקום עבודה. שימו לב: המשלוחים מתבצעים בין השעות 09:00-17:00 ולכן מומלץ לתת כתובת של מקום עבודה .
  6. איסוף עצמי – ניתן להגיע לאסוף את הפריטים מהדוכן שלנו בדיזנגוף סנטר (מול זארה), תל אביב בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30 וביום שישי בין השעות 10:00-16:00. ההזמנה תגיע לדוכן עד 2 ימי עסקים ממועד ההזמנה – תשלח אליכם הודעה למייל ברגע שההזמנה מוכנה לאיסוף מהדוכן.
  7. מועדי האספקה המפורטים לעיל אינם חלים על מוצרים שאזלו מהמלאי.
  8. המוצרים שהוזמנו יסופקו רק לאחר שהושלם תהליך הרכישה, בתנאי שקליטת ההזמנה נעשתה בטווח זמני העסקה כפי שהם מוגדרים בדף המוצר המבוקש, בתנאי שבבעלות הלקוח כרטיס אשראי תקף שניתן לחייבו ולסלקו בישראל, ובתנאי שחברת כרטיסי האשראי שהנפיקה אותו אישרה את העסקה שבוצעה.

 

החזרות והחלפות

מעוניינת להחזיר או להחליף פריט? אין בעיה. ניתן לעשות זאת בקלות ובפשטות!

החלפות והחזרות של מוצרים שנרכשו באתר

  1. ניתן להחזיר פריט שנרכש ושלא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית תוך 14 יום מקבלתו.
    מוצרים בסייל ניתנים להחלפה בתוך שבוע מיום קבלת המשלוח.
  2. ביטול לפני משלוח המוצר יהיה ללא חיוב נוסף, ויוחזרו ללקוח הכספים ששילם בגין העסקה כולל דמי המשלוח. זיכוי כספי יינתן עפ"י האמור בחוק.
  3. עבור מוצר שנרכש בסייל ו/או במבצע תינתן אפשרות החלפה לפי הסכום ששולם עבור הפריט בעת הרכישה וכפי שמופיע בחשבונית העסקה ולא בשווי המחיר המלא של המוצר.
  4. במקרה של ביטול עסקה לאחר שהמוצר נשלח אל הלקוח, יינתן זיכוי כספי מלא עבור הפריט שנרכש ולא עבור דמי המשלוח (דואר רשום/אקספרס/שליחים). הזיכוי יתבצע רק לאחר קבלת המשלוח ובדיקתו על ידי עובדי שני יעקובי.הזיכוי יינתן בתנאי שהמוצר יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא יזוכה המזמין (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי). יובהר, כי שני יעקובי היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצר המוחזר.
  5. כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי או חברת PAYPAL.
  6. מובהר כי לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות.
  7. החזרת המוצרים יכולה להתבצע באחד מהאופנים הבאים:
    1. הלקוח ישלח את המוצר חזרה, על חשבונו, לכתובתנו – סטודיו שני יעקובי ברחוב נחלת בנימין 70 (בית גליקמן) קומה ב', חדר 38, תל-אביב.
    2. לחילופין, יוכל הלקוח לבקש מהנהלת האתר שישלחו שליח לביתו לאיסוף המוצר. החברה תחייב את הלקוח בעלות דואר השליחים לפי המחירון באותה עת.
    3. אפשרות נוספת היא החזרת המוצר לחנות שני יעקובי בדיזנגוף סנטר, תל-אביב, בשעות הפעילות של החנות.
      במידה והלקוח מעוניין להחליף למוצר אחר תתאפשר החלפה במקום.
      במידה והלקוח מעוניין בהחזר כספי – הלקוח ישאיר את הפריט בחנות עם פרטי יצירת קשר וציון סיבת החלפה/החזרה ואנו וסטודיו שני יעקובי ייצרו איתו קשר להמשך טיפול.

החלפות והחזרות של מוצרים שנרכשו בחנות שני יעקובי – דיזנגוף סנטר

  1. אם בחר הלקוח להחליף את המוצר בחנות הדגל של  שני יעקובי, עליו לעמוד בסעיפי התקנון ולהציג חשבונית קנייה.
  2. החלפת מוצרים תתבצע בתוך 14 יום מתאריך הקנייה, ורק כאשר המוצר ארוז באריזתו המקורית. מוצר שנעשה בו שימוש, או שאריזתו פגומה/חסרה, לא יוחלף.
  3. החלפת מוצרים בסייל ו/או מבצע תתבצע בתוך 7 יום מתאריך הקנייה, ורק כאשר המוצר ארוז באריזתו המקורית. מוצר שנעשה בו שימוש, או שאריזתו פגומה/חסרה, לא יוחלף.
  4. עבור מוצר שנרכש בסייל ו/או במבצע תינתן אפשרות החלפה לפי הסכום ששולם עבור הפריט בעת הרכישה וכפי שמופיע בחשבונית העסקה ולא בשווי המחיר המלא של המוצר.
  5. ניתן להחזיר מוצר בתוך 2 ימי עסקים מיום קבלתו, ולקבל עבורו זיכוי כספי בניכוי 5% עמלת ביטול. הזיכוי יינתן בתנאי שהמוצר יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא יזוכה הלקוח (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי).
  6. מובהר כי לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות.
  7. שני יעקובי אינה מתחייבת להחליף פריטים שנמכרו בסוף קולקציה או במבצע חיסול.
  8. לא ניתן לזכות כרטיסי דירקט ולכן בעלי כרטיסי דירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר או בחנות הדגל של שני יעקובי בלבד.